¡Penguin Fire!


Evet arkadaşlar! Club Penguin Adası'nın Resmi Müzik Grubunu tanımaya hazır mısınız? Penguin Fire! Evet, onlar site partilerimizde konserler verip sizleri eğlendirecekler. Aynı zamanda arada sırada onların müsait oldukları zamanlarda onlara özel bir konser verebiliriz. Ama bu sizin isteklerinizle olacak! Onları severseniz onlar da daha çok yükselirler!.. :)

Grup Üyeleri


Merhaba ben  Club Penguin Adası’nın resmi müzik grubu olan Penguin Fire’ın solisti menajeriyim tüm sosyal medyayla ilgili işleri ben yürütürüm. Penguenimin adı Bjk2003. 3.5 yıldır Club Penguin oynuyorum. Blacklion18 beni bu oyunla tanıştırdı. Bu  gruptaki herkesle çok yakın arkadaşım. Konserlerde görüşmek üzere!


Merhaba ben Club Penguin Adası’nın resmi müzik grubu olan Penguin Fire’ın bass gitaristiyim ismimden anlaşıldığı gibi bass müzikten çok hoşlanırım. Penguenim Bassmusician’dır. 1 yıldır Club Penguin oynuyorum ama 1 yılda çok yol kat ettim. Partilerde görüşmek üzere!


Merhaba ben Club Penguin Adası’nın resmi müzik grubu olan Penguin Fire’ın bateristiyim, penguenimin adı Blacklion18. Jaguare1 sahesinde bu oyuna olan ilgim başladı, 3,5 yıldır Club Penguin oynuyorum. Gruptakiler çok yakın arkadaşlarım ve çoğu işi beraber yaparız. Grubumuzun bateristi olmakla birlikte video yönetmeniyim. Video veya resimler ile ilgile her şeyden ben sorumluyum. Yani teknik işlerin hepsini ben yaparım. İlerde konserlerimizle sizi sallamaya geleceğiz!


Merhaba ben Club Penguin Adası’nın resmi müzik grubu olan Penguin Fire’ın elektro gitaristiyim, penguenimin adı Jaguare1. 4 yıldır Club Penguin oynuyorum. Gruptaki herkesi çok iyi tanıyorum. Elektro gitar müziklerini çok severim. Gruba fikirler verir ve bazen hataları düzeltirim. Konserlerde buluşmak üzere!

~ Club Penguin Adası ~

26 yorum:

  1. çok güzeldiniz sizi tebtik ediyorum

    YanıtlaSil
  2. ya peki bende grubunuza katıla bilirmiyim member değilim ama member gibiyim dansçınız falan olabilirim penguenim 876 günlük adım dogukan2c sonunun 2c olmasına bakmayın 6`ya geçtim hotmailim dogukan2002kilic@hotmail.com beni grubunuzda isterseniz zevkle beklerim

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler, Penguin Fire grubu. Cok iyi bir is cikardiniz. Konserlerde yeri gogu inletinceye kadar..

    Gorusmek uzere

    YanıtlaSil
  4. Zaten Yesil Z den izin alabilirsek haftasonu açılış konserimiz olacak o zaman seyircilerin arasından arkaplan dansçısı seçebiliriz 1 konserliğine ;)

    YanıtlaSil
  5. hikmet videoya gelseydi biz resmi grup olacaktık

    YanıtlaSil
  6. SAOL BJK2003 SİZİ İZLEDİM MUHTEŞEMSİNİZ

    YanıtlaSil
  7. fakat neden bir konserliğine

    YanıtlaSil
  8. sen bi gruba katılıp video yaptınız mı söyle doğukan

    YanıtlaSil
  9. Beş altı kişi olucak arkada dans eden korkmayın

    YanıtlaSil
  10. menajeriniz olabilir size göre şarkılarım var ;)

    YanıtlaSil
  11. ben menejeriniz olayım elimde birsürü şey var memerlikleriniz içinuğraşırım size bedava member çar bile veririm istediklerinizi yapar şarkı yazarım 2 dil biliyorum türkce ingilizce istediğniz dilde size şarkı yazabilirim ve video çekmek için size güzel mekanlar ve süper dasçılar bulabilirim oyundaki adım jugu51600 ve sitedeki yerinizde benim resmimide koyarsanız sevinirim ve kendi blogumun gurubuda siz olabilirsiniz 2 blogum var

    YanıtlaSil
  12. beni kabul ederseniz sevinirim ve sizi yıldız basamağnda yükseltirim ve sonunda benim ve sizin çabalarınızla türkiyede clup penguinde büyük bir yıldız oluruz ve türkiye bittikden sonra yabancı ülkelere geçeriz özellikle amerika ingilizce bildiğim için daha kolay olur ve yavaş yavaş clıp penguin yıldızı oluruz

    YanıtlaSil
  13. bence kabul etmelisiniz sizin için liste tutarım konserleri saatlerini size zorladığnızda yadım ederim ayrıca size çok dinleyici bulurum

    YanıtlaSil
  14. Hepiniz avaitor glasses giyiyosunuz :P

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. böyle çok saçma bi yarışma daha olmalı kazanan grub penguin fire yle yarışıp kazanan müzik gurubu olmalıydı çünkü o zaman herkes tatildeydi onun için çok adil sizlik onun için yeni bi yarışma yapalım ve istediği kadar kişi alınsın gurub kaç kişi isterse bence yapın yaparsanız size yüzlerce kişi bulurum sizin bloga yeşil z cevap verin istiyoruz haksızlık yapıldı

    YanıtlaSil
  17. Sakin olun! Onlar gruplarını kurmuş niye içine girmeye çalışıyorsunuz? Onları zor durumda bırakmayın. Kendi blogunuz varsa orada kendinize grup kurun. İnsan bu kadar zorlanmaz hani. Onların grubu ne isterlerse yaparlar.

    YanıtlaSil
  18. bence o haklı bidaha olmali bunlar hic ilgilenmiyor

    YanıtlaSil
  19. bencede yeni yarisma

    YanıtlaSil
  20. bende memberim bu oyunu 4 yıldır oynuyorum akustik gitar çalabilirim

    YanıtlaSil
  21. club pengueni 4 yıldır oynuyorum akustik gitar çalabilirim memberim penguenimin adı canberk1905 gruba katılırsam çok mutlu olurum arkadaşımda var onla beraber bir grubuz oda member o 5 yıldır oynuyo o bana öğretti oyunu oda dans edebilir bişeyler çalbilir adı jan nejan yada ikimizde dans ederiz

    YanıtlaSil
  22. Olm anlıyorum çok istiyosunuz ama onların sizi alması biraz imkansız :D

    YanıtlaSil