Ultimate Jam Müzik Yarışması

Evet! Sonunda bu mükemmel yarışma sona ermiş bulunuyor. Ama yarışmaya hiç tahmin etmediğimiz jüriler ile katılmak zorunda kaldık. Ve bunun için hepimiz üzgünüz. Yani Seriseri95, Yesil Z ve Dr Sphenis. Ama yarışmayı kurtaran Nrdz, Bahadır ve Unending War'a çok teşekkür ederiz! Onlar olmasa yarışma batar giderdi ne yazık ki! Penguin Fire grubuna tebrikler onlar kazandı :).


Jüri:
  • Yesil Z
  • Bahadır
  • Sphenis
  • Nrdz
Sonuçlar:

Yesil Z'nin Sonuçları

~ Penguin Show ~

3 puan giyim tarzından: 2 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 4 puan
Toplam puan: 8 puan!

~ Müzik Severler ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 2 puan
Toplam 5 puan!

~ Rocking Pizza ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 1 puan
4 puan videodan: 1 puann
Toplam 3 puan!

~ On Light ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 1 puann
Toplam 4 puan!

~ Penguin Fire ~

3 puan giyim tarzından: 3 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 4 puan
Toplam 10 puan!

Yesil Z'nin Yorumu

Bence bütün videolar birbirine benziyor. Ve çoğu video da aynı şey var. Ama aradığımız şey pek yoktu bu videolarda... :(

Nrdz'nin Sonuçları

~ Penguin Show ~

3 puan giyim tarzından: 2 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 4 puan
Toplam puan: 9 puan!

~ Müzik Severler ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 2 puan
Toplam 6 puan!

~ Rocking Pizza ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 2 puann
Toplam 5 puan!

~ On Light ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 2 puan
Toplam 5 puan!

~ Penguin Fire ~

3 puan giyim tarzından: 3 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 4 puan
Toplam 9 puan!

Nrdz'nin Yorumu

Penguin Fire ile Penguin Show'un puanları aynı ama Penguin Show müzik açısından bana daha iyi geldi. Ama puanlar aynı...

Bahadır'ın Sonuçları

~ Penguin Show ~

3 puan giyim tarzından: 3 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 3 puan
Toplam puan: 8 puan!

~ Müzik Severler ~

3 puan giyim tarzından: 2 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 3 puan
Toplam 8 puan!

~ Rocking Pizza ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 1 puan
Toplam 5 puan!

~ On Light ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 3 puann
Toplam 6 puan!

~ Penguin Fire ~

3 puan giyim tarzından: 3 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 4 puan
Toplam 10 puan!

Bahadır'ın Yorumu

Sütlü çikolatayı severim!!

UnnedingWar'ın Sonuçları

~ Müzik Severler ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 1 puan
Toplamda: 5 puan!

~ Penguin Show ~

3 puan giyim tarzından: 2 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 3 puan
Toplamda: 8 puan!

~ Rocking Pizza ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 1 puan
Toplamda: 4 puan!

~ On Light ~

3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 1 puan
Toplamda: 4 puan!

~ Penguin Fire ~

3 puan giyim tarzından: 2 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 2 puan
Toplamda: 6 puan !

UnnedingWar'ın Yorumu

^^

Sphenis'in Sonuçları

~Müzik Severler~
3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 2 puan
4 puan videodan: 2 puan
Toplamda: 5 puan !

~Penguin Fire~
3 puan giyim tarzından: 3 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 3 puan
Toplamda: 9 puan !

~Penguin Show~
3 puan giyim tarzından: 3 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 3 puan
Toplamda: 9 puan !

~On Light~
3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 2 puan
Toplamda: 6 puan !

~Rocking Pizza~
3 puan giyim tarzından: 1 puan
3 puan evden: 3 puan
4 puan videodan: 2 puan
Toplamda: 6 puan !

Sphenis'in Yorumu

Tüm videolar birbirine benzese de... Yine de güzel bir yarışmaydı!

Şimdi sıra ödülde:
  • Kazanan grub sitemizin resmi müzik grubu olacak ve grubun bütün üyeleri chatte mod olacak. Kenar çubuğuna o grubun resmini koyacağız...
Gruplar:
~ Müzik Severler ~
Caner
Kuppiarda
Brother
Pingucuk
Video: Müzik Severler

~ Penguin Şovu ~
Bevri
Bojajabo
Kocapenguen (Hakan)
Mavipengu1
Video: Penguin Şow

~ Rocking Pizza ~
Nitromearda
Malotinos
Ozihan1902
Boran
Video: Rocking Pizza

~ Penguin Rock ~
Demir Ege

Defnosia
Harharry
Oguzraw
Video: On Light!

~ Penguin Fire ~
Jaguare1

Balcklion18
Bassmusician
Bjk2003
Video: Penguin Fire
Not: Alımlar Kapanmıştır...

~ Club Penguin Adası ~

232 yorum:

  1. grup kurucaklar buraya yorum bıraksın

    YanıtlaSil
  2. Kimler benimle grup olmak ister? Member'ım ve klavye çalarım :D

    YanıtlaSil
  3. Birde şarkı yapacak mıyız? (yapacaksak nasıl?)

    YanıtlaSil
  4. axelyusuf ben olurum bende gitar çalarım ve tipide güzel istersen hip hop hodie yi giyerim yada güzel bir setim var onu :d

    YanıtlaSil
  5. Grup Adı : Müzik Severler
    Oyuncular :
    Caner
    Kuppiarda
    Brother
    Pingucuk
    Youtube Link : http://youtu.be/SGZhKV2Pwgc

    YanıtlaSil
  6. yaaaa :'( jüriler kalıcımı. değilse ben olabilirmiyim nolur :'(

    YanıtlaSil
  7. Yiğithan. Şu anda 2 kişiyiz. 2 kişi daha lazım. Birde videoyu çekeceğimiz ev benimki olsun. :DBirde sen ne tür gitar çalıyorsun oyunda? Çünkü elektro birde klasik gitar var.
    2 KİŞİ DAHA LAZIM GRUP İÇİN!!

    YanıtlaSil
  8. ben katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. exel elektro gitar çalarım bende herkezin evlerin i kontrol edek benim olmaz çok eşya var vede oyunda ismin nedir

    YanıtlaSil
  10. Ben de katılmak istiyorum. Ben ve kardeşim olcaz ama hala 2 tane üyeye ihtiyacımız var benim penguen adım tunaokçu kardeşiminki ardaokçu . Grubumuza katılmak istiyen lütfen söylesin.

    YanıtlaSil
  11. Herkese bol şans! Ben de katılmak isterim.Axel hala 2 kişiye ihtiyacın varsa ben girebilirim.Gitar,bas gitar,trampet,tuba,davul çalabilirim.Ama modlar katılabiliyor mu?

    YanıtlaSil
  12. Penguen adım Eyocia yazmayı unutmuşum pardon.

    YanıtlaSil
  13. BEN KATİLİRİMDE MEMBER DEGİLİM MUZİK CALAMİYORUM NE YAPACAGİM!

    BU ARADA TABLETTEN YAZİYORUM YAZİYA BAKMAYİN

    YanıtlaSil
  14. Yusuf bende gruba üye olmak isterim.Membarım :)

    YanıtlaSil
  15. axel oyundaki ismin ne ise bir sölede ekle başlarız

    YanıtlaSil
  16. yiğithan bende grubunuza üye olurum membarım ve bütün müzik eşyalarım var ne isterseniz.

    YanıtlaSil
  17. axel oyunda ismin axelyusuf ise yolladım ve isterseniz benm dans edebilirim olurmu hip hop da veya mor bom boox da

    YanıtlaSil
  18. kuppiarda çok hızlısınız... :)

    YanıtlaSil
  19. DJ Searching ve Berkay tamam dördümüzüz. Bİriniz davul birinizde başka bir müzik aleti çalsın. Oyunda adım yine axelyusuf. Grubun adı ne olsun peki?

    YanıtlaSil
  20. Teşekkürler Yesilz ^^ Uzun Zamandır Çekim Yapıyorum Programları Filan Ezberledim ^^

    YanıtlaSil
  21. axelusuf 1. sorum ben varmıyım? 2.sorum ben dansta edebilirim istersen 1.cevapım bence müzik canavarları olsun derim

    YanıtlaSil
  22. axel yusuf amoniable ye gir ski hill e gel tipime bak falan

    YanıtlaSil
  23. ha bide axel panpa evime de bakarsın bir kere

    YanıtlaSil
  24. Beni grubuna alıcak söylesin arkadaşlar oyundaki adım bite412

    YanıtlaSil
  25. grub adı:clubpenguin çetesi
    elemanlar:ben,yutyo2,arda3456 ve babayutyo
    video:yakında

    YanıtlaSil
  26. anlamayanlar için ben derken yutyo yani kendim olduğumu söylemek istedimde

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar ben de yarışmaya katılmak istiyorum grubuna eleman arayan burdan yazsın her türlü aleti çalarım.

    YanıtlaSil
  28. arda3456 grubu terk etti. yusufislam1 gurubuma hoş geldin
    grub adı:clubpenguin çetesi
    elemanlar:yutyo;yutyo2;babayutyo;yusufislam1
    video:yakında

    YanıtlaSil
  29. Grubum Make Your Mark Şuan 2 kişiyiz.

    Davulcu , Gitarist ve Piyanist arıyoruz.


    Form ;

    Ne Çalarsın?:
    Kamera kullanabilir misin?:

    YanıtlaSil
  30. reha oguz (club penguin adı)22 Temmuz 2012 16:16

    ben member değilim dans edebilirim videoyu ben çekersem katıldığım takım videodan sonuncu olur ama benide alın lütfeeeeeeeen

    YanıtlaSil
  31. müzik severler, ha ha arkaya sexy and i know it koymuşsunuz ! komik olmuş :D

    YanıtlaSil
  32. yutyo grubunu kabul edemem grubuna isminde yutyo geçmeyen birilerini bul...

    YanıtlaSil
  33. VİDEOMUZU YARIN BURDA YAYINLAYACAĞIZ : http://www.youtube.com/user/TheBaha54?feature=mhee

    YanıtlaSil
  34. http://www.youtube.com/watch?v=Xg1ovs6X3i0&feature=plcp
    Demir ege
    Defnosia
    Harharry
    Oguzraw

    YanıtlaSil
  35. Penguin Show Gurubu
    Bevri
    Bojajabo
    Kocapenguen (Hakan)
    Mavipengu1
    Video: http://www.youtube.com/watch?v=dOocB6IcJJU&feature=youtu.be
    Bu arada videoda bir sorun çıktı arada sırada 1 saniyelik sihah ekran gözüküyor. Bundan puan kırar mısınız?
    Eğer kırcaksanız yeniden yapacaz da.

    YanıtlaSil
  36. yusufislam video yu senin evdemi yapsak

    YanıtlaSil
  37. Yiğithan vet varsın. Bana istek yollayın. Bu arada grubun ismi uygun.
    Grup adı:
    Müzik Canavarları

    Kadro :D
    axelyusuf (ben)
    drago2617
    Eyocia
    Berkay (penguen adın ne Berkay?? :D)

    Video daha koymadık.

    YanıtlaSil
  38. Grupları ekliyim derken küçük bir hata oldu ehehe eh :[

    YanıtlaSil
  39. oleyyy benim sölediyiğim grup ismi oldu Xd

    YanıtlaSil
  40. axelyusuf alarm senin memberlık bitmiş benim evimede bir bakarsın uygunsa burda yapabiliriz :D

    YanıtlaSil
  41. benim grubuda gruplar sekmesine koyun ya
    grub adı:clubpenguin
    elemanlar:yutyo(ben),yutyo2,babayutyo,yusufislam
    video:yakında

    YanıtlaSil
  42. Axel ben daha önceden bir grup buldum ne yazık ki katılamayacağım sizin gruba.

    YanıtlaSil
  43. pardon grub isminde bi yanlışlık olmuş
    grub adı:clubenguinçetesi
    elemanlar:yutyo(ben),yutyo2,babayutyo,yusufislam
    bi zahmet clubpenguin yazısının yanına çetesi yazmak kolay gelir herhalde :D

    YanıtlaSil
  44. membersizler ne yapacak

    YanıtlaSil
  45. arkadaşlar ben 4 senedir memberım evim design edilmiş baya da zenginim enstürmanlarım ve kıyafetlerim hazır ayrıca ben bir kızım grup için birine ihtiyacım var 2 kişi arıyoruz ben ve kuzenim

    YanıtlaSil
  46. ayrıca solistlik yaparsam daha iyi olur arayan varsa solist beni alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  47. Yeniden member oldum merak etmeyin :D

    YanıtlaSil
  48. axelyusuf biri çarımı çalmış bütün paralarım gitmis 50 k :( :(

    YanıtlaSil
  49. beni grubuna alıcak yokmu :(

    YanıtlaSil
  50. grub adı:çılgın penguenler

    grubtakiler: boyzn eyocia hakem1 nar derin 1

    video : yok

    YanıtlaSil
  51. ohh paralar geri geldi bir anda 367 günlük oldum :d sonrada tour şapkası aldım XD

    YanıtlaSil
  52. Crazyyoungs ben gruba gitarist olabilirim. Elektro calarim. Memeber değilim ama önceden öyleydim. Ve video cekebilirim. Freeze screen ile. Ne zaman video cekeceğiz? Grup adı ne olacak? Ve gruptakilerin e-mailleri ne?

    YanıtlaSil
  53. Yiğithan ben sizden ayrıldım siz beni kabul etmeden önce başka bir grup buldum üzgünüm :(

    YanıtlaSil
  54. her gruba girerim member deilim ama işten anlarım :D

    YanıtlaSil
  55. sorun olmaz yha her zaman açığız XD

    YanıtlaSil
  56. Bende bırakıyorum yiğithan üzgünüm.

    YanıtlaSil
  57. e sen neden bırakıyosun axel

    YanıtlaSil
  58. eminsen üyü alımlarına başlıyorum yeşil Z veya Nrdz eğer açıkolursanız axel çıkıyormuş

    YanıtlaSil
  59. benş alsın biri grubuna şarkı söylerim enstürman çalarım videoyu ve müziği de hallederim ama kızım ve kız gibi de giyinirim

    YanıtlaSil
  60. Yiğthan senle grup olalım mi? Memberdım önceden ama param var. Grup arıyorum. Adım hikmetberkay

    YanıtlaSil
  61. OFF HERŞEYİ KAÇIRIYORUM ŞU AN TEL DEN YAZIYORUM KİMSE BENİM GRUBUMA KATILMAZ :(

    YanıtlaSil
  62. OFF HERŞEYİ KAÇIRIYORUM ŞU AN TEL DEN YAZIYORUM KİMSE BENİM GRUBUMA KATILMAZ :(

    YanıtlaSil
  63. benim grubu listeye ekleyin of

    grub adı:clubpenguin çetesi
    elemanlar:yutyo(ben),yutyo2,babayutyo,yusufislam
    video:yakında

    YanıtlaSil
  64. yutyo ben gruptan ayrılıyorum
    yutyo2

    YanıtlaSil
  65. yutyo yeşil z kabul etmiyo çünkü grrup üyelerinin üçünün isminde yutyo geçiyo.lütfen onların ikisini çıkar ve başkalarını bul yoksa yarışmaya katılamıycaz.

    YanıtlaSil
  66. şaka yaptım ayrrılmıyorum yutyo
    grub adı:clubpenguincetesi
    elemanlar:yutyo,yutyo2(ben),babayutyo,yusufislam1
    video:sen yaparsın yutyo

    YanıtlaSil
  67. babayutyo yutyo2 kovuldunuz
    2 eleman aranıyor

    YanıtlaSil
  68. şuan 2 kişiyiz 2 kişi daha lazım
    davulcu ve trampetçi lazım
    videoyu ben çekerim

    YanıtlaSil
  69. berkay gruba katılmak istermisin
    ben gitaristim yusufislamda elektro gitarcı sende davulcu (baterici) olursun he

    YanıtlaSil
  70. ben memberim evim son derece uygun su on batarist gitarist ve dasçı kameracı ve dj arıyorum katılmak isteyen çaldığı ensturmanını yazsın tesekkürler

    YanıtlaSil
  71. Ben 5 senelik memberım evim hazır videoyu çekerim müziği hallederim ben şarkı söylüyorum gitarist hazır baterist dansçı ve trompet çalan eleman arıyorum

    YanıtlaSil
  72. hana 444 beraber yarısmaya katılabiliriz

    YanıtlaSil
  73. ben de gelirim hana 444 ama member değilim ve çekemem nası çekilceğini bilmiyorum yani dans edicem...

    YanıtlaSil
  74. ben de gelirim hana 444 ama member değilim ve çekemem nası çekilceğini bilmiyorum yani dans edicem...

    YanıtlaSil
  75. BEN 3-4 GÜN İÇİNDE TATİLDEN DÖNÜYORUM DAHA GRUBUM YOK KATILMAK İSTEYEN VAR MI NOT:SİTEDE BENİ TANIMAYAN YOKTUR

    YanıtlaSil
  76. BEN 3-4 GÜN İÇİNDE TATİLDEN DÖNÜYORUM DAHA GRUBUM YOK KATILMAK İSTEYEN VAR MI NOT:SİTEDE BENİ TANIMAYAN YOKTUR

    YanıtlaSil
  77. BEN 3-4 GÜN İÇİNDE TATİLDEN DÖNÜYORUM DAHA GRUBUM YOK KATILMAK İSTEYEN VAR MI NOT:SİTEDE BENİ TANIMAYAN YOKTUR

    YanıtlaSil
  78. BEN 3-4 GÜN İÇİNDE TATİLDEN DÖNÜYORUM DAHA GRUBUM YOK KATILMAK İSTEYEN VAR MI NOT:SİTEDE BENİ TANIMAYAN YOKTUR

    YanıtlaSil
  79. nrdz veya yeşil z admin ben müzik canavarlarından çıkıyorum nitromearda senin gruba giriyorum ben dansmı ediyim elektro gitermı çalıyım vede video çekebiliyonmu vede:Xd benim evde çekebiliriz

    YanıtlaSil
  80. Arkadaşlar biz 3 kişilik üçümüzde ancak member olmayan ancak birimiz dostça birimiz iyi giyinen birimizde lider olarak 3 kişiyiz 1 kişi evi güzel ve member bulursak seviniriz gitar çalsın bize yeter :)

    YanıtlaSil
  81. hana 444 beraber olabiliriz ben gitaristim

    YanıtlaSil
  82. hüseyin ozgur benim evimde cekelim guruba geliim memberim evim lüks ve clup penguenin en pahalı gitarına sahibim

    YanıtlaSil
  83. arda tamam big snowa gel beachin üst kattayız :)

    YanıtlaSil
  84. şimdi nerdesiniz

    YanıtlaSil
  85. nerdesin lumpatrak beniğm adım jugu51600

    YanıtlaSil
  86. big snow beach artiz 3 ve diğer kırmızı çocuk var !!

    YanıtlaSil
  87. Chate giremiyorum yardım ediin :(

    YanıtlaSil
  88. jugu51600 yani member olduundan emnmsn !!

    YanıtlaSil
  89. çok yalancısın arda bizi dolandırmaya çalışıyorsn :@ memberde deilsn :@

    YanıtlaSil
  90. arkadaşlar member biri arıyorm grubumuz 3 kişiden oluşuyor 3ümzde dansçıyız 1 kşi daha lazm :(

    YanıtlaSil
  91. VİDEOMUZ HAZIRLANDI LÜTFEN ANA SAYFAYA KOYUN GRUBUN ADI PUFFLE BAND

    ÜYELER:BAHA54,SPO12,OZİHAN1902,NEFES3

    LİNK:http://www.youtube.com/watch?v=QjY5XWL_nJs&list=UUkvcI3P61gO12VxAn3n0eiA&index=0&feature=plcp

    YanıtlaSil
  92. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  93. yeni bir grup arıyorum bu grubun 3 üyesi var bir üye daha lazm ismi ise kayısı yiyenler

    YanıtlaSil
  94. hüseyin ben olurum oma çekimleri bende yaparız

    YanıtlaSil
  95. lumparg nerdesin

    YanıtlaSil
  96. hüseyin ben olurum bütün parti eşyaları gitarlar falan filan evim süper lüks memberım 1 haftam var ve 1 aylık memberım 1000 lik eloktro gitar çalarım

    YanıtlaSil
  97. memberim evim video çekmek için uygun batarist danscı ve gitarist aranır üyeler member olmalı sadece danscı haric member olduma inanmaysnlar evime bakabilir isteyenler basşa isim yazarak konuşursa sevinirim

    YanıtlaSil
  98. ben clubtakı adım bomsc memberim gitarist olmak istıyorum

    YanıtlaSil
  99. ben memberim gurubun adı fireds show şu an batarist danscı ve gitarist lazım

    YanıtlaSil
  100. Axelyusuf penguenimin adı hikmetberkay

    YanıtlaSil
  101. Yutyo benı alabilr misin? Dans ederim. Memberım bitti ama param var bir işeyararsa

    YanıtlaSil
  102. hakko guruba gitarist olarak alındın

    YanıtlaSil
  103. arda gelicekmisin bateristim var sen gitarist olursun biri de trompet çalsa dansçılar falan iş tamam

    YanıtlaSil
  104. Jugu dansçıoluyum mu ? Hikmetberkay adm.

    YanıtlaSil
  105. Yeşil Z, Puffle Band'i kabul edicek misiniz? Çünkü isimleri ingilizce. Puffle olur ama Band İngilizce bir sözcük.

    YanıtlaSil
  106. evet çünkü cp terimleri serbest..

    YanıtlaSil
  107. hanna kabul ediyorum senin evindemi

    YanıtlaSil
  108. evet arkadaslık isteği gonder ve bend4e yapalım grupta su an ne eksik

    YanıtlaSil
  109. Ben Damla Pingu,
    Member değilim ama 3-4 güne olucam ve çok büyük ve güzel bir evim var. Yani benle grup kurmak istiyorsanız lütfen iletişim için pretty.6moon@gmail.com adresine eposta yollayabilirsiniz. Ben gitar çalacağım. Bir davulcu, bir klavyeci ve solist lazım. Grub kızlardan oluşacaktır ve grubumuzun adı da grup üyeleri ile beraber seçilecektir. Çalacağımız şarkı Something To Dance For ve TTYLXOX olacaktır. Solist ilk şarkı sonra klavyeci 2. şarkıyı seslendirecek ve sonra hep beraber söyleyecekler. Klavyeci Shake It Up'dan Cece, Solist de Rocky tarzında giymeli. Tekrar söylüyorum grubta olmak isteyenler pretty.6moon@gmail.com'dan benimle iletişime geçebilirler.

    YanıtlaSil
  110. Katılım büyük kazananı seçmek için sabırsızlanıyorum... Herkeze başarılar!

    YanıtlaSil
  111. hana 444 ben olıyımmmmm

    YanıtlaSil
  112. Bu puanlama nasıl oluyor?Bu arada grubumuza 1 kişi lazım isteyen başvuru yapsın memberim oyundaki adım adaduru başvuruları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  113. alevleri nerden alıyosunuz ve yesil duvara asıla seyi nasıl calıştırıyosunuz

    YanıtlaSil
  114. ya şu arkaplanda ateşlar patlıyo onuu aldım bende patlamıyo ateşleri nasıl patlatıcam biri yardım etsin acill

    YanıtlaSil
  115. atesleri nerden aldın

    YanıtlaSil
  116. ada duru ben olurum gitarist clibi kim,in evinde çekeriz

    YanıtlaSil
  117. Bizim pc de sorun duzelirse bende grup kurucaam ama ensturumanlar nasil yapicaz

    YanıtlaSil
  118. benim evde çekebiliriz jugu ama youtube'a nasıl koyacağız?

    YanıtlaSil
  119. Arkadaş ateş makinesinden aldım ama çalışmıyo lütfen biri cevap yazsın onca insan soruyo

    YanıtlaSil
  120. eşyanın üzerine gel yukarı aşağı yap

    YanıtlaSil
  121. onu hallederiz simdi gruptaki herkesin ismini ve çaaldıklarını yaz

    YanıtlaSil
  122. Davulcu, solist ve klavyeci ARANIYOR !!

    Söyleyeceğimiz şarkı : SOMETHİNG TO DANCE FOR / TTYLXOX

    Grubuma 3 kişi bekliyorum.
    Grubumuzun adı belirsiz

    Penguen adım : Damla Pingu

    İlgilenenler için :

    iletişim adresi : pretty.6moon@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. damla pengu mailine bak lütfen

    YanıtlaSil
  124. mesajını aldım :) Gruptasın !

    YanıtlaSil
  125. dansçı arayan varmı . üç dans itemi de var

    YanıtlaSil
  126. hikmetberkay gruba alındın
    3 kişiyiz 1 kişi daha gerek
    ayrıca videoyu ben çekerim
    grub adı:clubpenguin çetesi
    elemanlar:yutyo(ben),yusufislam,hitmetberkay

    YanıtlaSil
  127. yutya benim evimde cekebiliriz farketmez ve gurupta gitarist olurum ve ayrıyetten dascı alalım

    YanıtlaSil
  128. yutyo danscı olabilirim

    YanıtlaSil
  129. ben damla pingu ve grub için başvuru dolmuştur.

    YanıtlaSil
  130. jugu51600 grubun adı ne kimler var ??

    YanıtlaSil
  131. arkadaş ateş itemlerine ne yapacağız adsızın söylediğini denedim olmuyo napıcam

    YanıtlaSil
  132. bizim gruba baterici ve şarkıcı ARANIYOR ilgilenenler yazsın yalnız youtube üyesi olursa seviniriz video sorunumuz var

    Üyeler:

    Adaduru(ben)
    Alkim1234

    YanıtlaSil
  133. Penguin Fire

    Jaguare1
    Blacklion18
    BassMusician
    Bjk2003

    Video: http://www.youtube.com/watch?v=LGeZFGw9LOc&feature=youtu.be

    YanıtlaSil
  134. Benim evi kullanabiliriz isterseniz evi baştan sona yenilerim:)Başvuruların cumaya kadar yapılmasını rica ederim.Grubun adını herkes toplanınca karar vereceğiz.Diğer gruplara da iyi şanslar

    YanıtlaSil
  135. Penguin Fire

    Jaguare1
    Blacklion18
    Bassmusician
    Bjk2003

    Video:
    http://www.youtube.com/watch?v=LGeZFGw9LOc&feature=youtu.be

    YanıtlaSil
  136. cp delisi adsızın söyledigi doğru önce üstüne tıklıcan sonra bi kere aşağı veya yukarı ok yapçan ayrıca bu kural ışıklarda ve yeşil ekrenda falnda geçerli

    YanıtlaSil
  137. bide herhalde bu kayıt sitenin yorum rekoru oldu 145 yorum var suan

    YanıtlaSil
  138. ada duro ben gitarist ve sarkıyı ayarlarım benim evimi kullANALIM VE BENİM OYUNDAKİ ADIM jugu 51600 hemen ekle erkeğim

    YanıtlaSil
  139. jugu gruba alındın ama videoyu ben yapıcam çünkü mütiş bir müzik biliyorum
    grup tamam
    grup adı:clubpenguinçetesi
    elemanlar:yutyo(ben),yusufislam,hikmetberkay,juju

    YanıtlaSil
  140. videoyu bugün saat 1 de yapalım

    YanıtlaSil
  141. istersen benim eve de bi bak baya dekore ettim

    YanıtlaSil
  142. ADIM BAHA54 BAHA14 DEĞİL DEĞİŞTİRİRMİSİNİZ LÜTFEN

    YanıtlaSil
  143. veya benim ev yani haydi gelin benim evde yapıcaz

    YanıtlaSil
  144. benim oyundaki adım jugu 51600 videyoyu benim evde çekelim bana arkadaşlık isteği gönderin

    YanıtlaSil
  145. kazanmak için en uygun ev benimki kimin olduğu önemli değil en uygun olan yarışmayı kazanmak önemli onun için benim evde

    YanıtlaSil
  146. tamam senin eve bakalım yusufislam
    ama evin kilidini aç giremiom

    YanıtlaSil
  147. jugu senin eve deyil yusufun kinde çekelim hem ayrıca ilk üyem o

    YanıtlaSil
  148. summit teyim açık deyil

    YanıtlaSil
  149. yutyo istersen evde bazı değişiklikler yapabilirim.

    YanıtlaSil
  150. jugu,hikmet yusufislamın eve gelin

    YanıtlaSil
  151. hangi enstrumanı çalıyım?

    YanıtlaSil
  152. bateriyi ama onlar gelince

    YanıtlaSil
  153. gelin ya yusufislam da kızıyo bende kızıyorumm atılmak istemiyorsanız geliiiiiiiiiiiiiiiiiin

    YanıtlaSil
  154. yutyo nereye gelelim benim evimde yapalım çok güzel nerdesiniz siz napcam

    YanıtlaSil
  155. biraz daha beklersek ben çıkcam kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  156. siz türksunuz demi

    YanıtlaSil
  157. tamam arda ekledim

    YanıtlaSil
  158. arda senin eve baktım uygun videoyu orda çekeriz

    YanıtlaSil
  159. ada duru nerdesin sen

    YanıtlaSil
  160. grup aloha ateşi buraya bide danscı olabiliyomuyuz

    YanıtlaSil
  161. Ben bir kızım. Karma bir grup oluşturacağım. Şimdilik 2 erkek 1 kız lazım. Member olup olmadığınızı yazın. Ben solistim. 2 Gitaist ve 1 Batarist aranıyor. E-postanızı ve club penguin adınızı yazın lütfen.

    Grup Adı: KaRmA
    Şarkı: Ai Se Eu Te Pego
    Gitar Türü: Elektro gitar
    Giyim Tarzı: KIzlar peruk takarsa çok iyi olur. Erkekler serbest ama üstünüzde mutlaka bir şey olmalı.

    YanıtlaSil
  162. ben memberim üç grup beni istiyor sana gelicem gitarist olarak videyoyu bende çekmeliyiz oyundaki adım jugu51600

    YanıtlaSil
  163. ii de kıafetle müzik aleti çalınmio

    YanıtlaSil
  164. membersizler ne olacak:-(

    YanıtlaSil
  165. jugu51600 gruptasın !

    YanıtlaSil
  166. Snow 365 ben batarist olarak çalaım oyundaki adım: Zeymel

    YanıtlaSil
  167. ama jugu ben sana arkadaşlık yolladım kabul etmedin şimdi ben senin eve nasıl gireyim
    bugün saat 1 de yeniden deneyelim jugu nun evinde
    server summit te

    YanıtlaSil
  168. bn damla pingu ama bu grub işi olmaacak hannah444 bateristimiz ayrıldı. sen buluşmalara gelemiyorsun. kuzenin önemsemiyor. ben member değilim. zaman yok. üzgünüm ama grub dağılmalı

    YanıtlaSil
  169. Beni grubuna isteyen varmı.bilgisayarım bozuk ama bilmiyorum tamir ettiricez galiba memberım

    YanıtlaSil
  170. snow 365 member değilim ama erkeğim 4 hesabim var birini seç: rengeasalas, reha oguz,pengable965,cp türkiye

    YanıtlaSil
  171. cibiy benlesin batarist olarak

    YanıtlaSil
  172. rengeasalas olsun. grubumuza hoşgeldin. Mailinizi verin. ona göre bildirim göndereceğim. Grup üye alımı sonlanmıştır.

    YanıtlaSil
  173. GrUp KaRmA

    Solist: Snow 365
    Baterist:Zeymel
    Gitarist 1:Jugu51600
    Gitarist 2:Rengeasalas
    Şarkı: Ai Se Eu Te Pego
    Video: Yakında...

    YanıtlaSil
  174. arda bizim grupta değil misin şu an oyundayım senin towndayım

    YanıtlaSil
  175. arda geldim ama yoksun

    YanıtlaSil
  176. snow 365 çok kötü haberim var gitarım yok ve member değilim ama vinede teşekkürlerrrrr

    YanıtlaSil
  177. Ben gruptan ayrıldım başka gruptayım.

    YanıtlaSil
  178. benim emailim zeyno20017@hotmail.com

    YanıtlaSil
  179. bakın o juju deyil jugu
    grub adı:clubpenguin çetesi
    elemanlar:yutyo(ben),yusufislam,hikmetberkay,jugu

    YanıtlaSil
  180. adaduru jugu benim grupta senin grupta deyil çünkü onu ilk önce ben buldum

    YanıtlaSil
  181. yutyo senleyim kanka ne zaman vide o çecez bende müzik ne ev hazır deiştirdim biraz sade ama güzel d

    YanıtlaSil