*Lütfen Tamamını Okuyun!* Yazar Alımı [Yarışma Değildir]

Arkadaşlar yaz olduğu için şu sıralar çok yoğun dönemlerdeyiz. Bu yüzden çoğu kişi yazı yazamıyor. Ama başlığa bakınca illaki yazar alınacağını çıkarmayın. Artık internette güzel yazı yazan çok zor bulunuyor. Şu an sitemizde 3 kişi var benim gözümde. Seriseri95, Sphenis ve ben.

Diğerleri kötü yazılar yazan grubuna aitler. Ama ben bunun değişmesini istiyorum. Gerçekten kaydın düzenine çok önem veren insanları buraya yazar olarak almak istiyorum. Bu da çok zor. Bunu çok iyi biliyorum.

Ama yine de şöyle bir şey düşündüm. Belki uygularsınız. Bilmiyorum ama benim düşüncem şu. Çoğunuzun Blogger hesabı var. Kolayca bir blog kurabilirsiniz. Herkesten bir blog kurmasını istiyorum. Ve bloglarına bir tane yazı yazın. Başlığa bir şeyler yazın. Ben de sizin blogunuzdaki düzene göre sizin aranızdan yazar seçeceğim. Bakın, ben çok ince düşünürüm. Mesela:
  • Her kelime arasında 1 boşluk olmalı.
  • Her cümle büyük harfle başlamalı.
  • Noktalama işaretlerine çok dikkat edilmeli.
  • Resimlerde kesinlikle link olmamalı.
  • Resimler ve yazılar arasında 1 satır boşluk olmalı.
  • Yazının sonunda imza atarken imzanız çok düzgün olmalı.
  • Yani kelimelere de çok dikkat ederim. "Edicem" diye yazmamalısınız. "Edeceğim" diye yazmalısınız
Daha bir sürü şey vardır. Şu an aklıma gelmiyor. Ama bunu yarışma olarak görmeyin. Sadece fikrimi değerlendirenler blog kurup buraya yorum atsınlar. Ben de yazılarınızın düzenine bakarım. Ama bakın blogun tipi beni ilgilendirmez. Ben yazılarınıza bakarım sadece.

İlgilenirseniz sevinirim... :)

~ Yesil Z

42 yorum:

  1. Ben katılabilirim.Çünkü benim 4 sitem var ve bazı kişiler beni orda takip ediyor ama tabii ki seçim sizin.


    saygılar...

    YanıtlaSil
  2. Ben yazar olabilirim. Bende eskiden çok kötü yazıyordum, "nhaber_?" falan yazıyordum. Şimdi ise çok iyi yazdığımı düşünüyorum :) Blogumu kapattım. İsterseniz geri yükleyip size blogumu gösterebilirim. İmzası Storm ve Club Penguin İglusu olan kişi benim :) Blogum:
    http://cpiglusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Yesil z son kararım

    http://denemeblogsit.blogspot.com/
    umarım güzel olmuştur

    YanıtlaSil
  5. storm senin yazıların güzel değildi ama seni tasarımcı olarak alabilirim... :)

    YanıtlaSil
  6. bende katılmak istiyorum yeni bir düzen gelmeli ama sitede küfür olmamalı o zaman gelirim zaten o yüzden çıktım

    YanıtlaSil
  7. Sitenizin büyük bir hayranı25 Ağustos 2012 12:14

    Arkadaşlar nasıl siteye üye olabilirim ?

    YanıtlaSil
  8. Yeşil Z beni alabilirsin sitem var : clubpenguinsahibi.blogspot.com ayrıca kayıtların sonunda benim ismim varsa bakın başka yazarlarda var sitemde o yüzden. Ben yazar olmak için 2 yıl bekledim umarım beni seçersiniz :)

    -Boran-

    YanıtlaSil
  9. Evet arkadaşlar orda uyulabilecek herşeye uymaya çalıştım ve çok uğraştım umarım beğenirsiniz:
    http://clubpenguinguncelturkiyeblogu.blogspot.com/
    Shadow Ninja hakkında bilgi verdim yakında fazlası gelecek. :D

    YanıtlaSil
  10. Yesil Z, cidden yazılarım güzel değil mi :D Tasarımcı olarak alacaksan yazıda yazmak isterim ama :(

    YanıtlaSil
  11. Tam bana göre bir iş lütfen ama lütfen beni bu işe kabul edin e-posta adresim:orumcek_emir@hotmail.com cevabınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Biz 2 kuzen uzun zamandır CP'deyiz.Bu konuda çok deneyilyiz çünkü biz CP'yi 8 yaşından beri oynuyoruz (11 yaşındayız)Bu site kurulduğundan beri sitenizi heyecan ve ilgi ile takip ediyoruz.Eğer eklemek isterseniz adlarımız: binka1 ve Ceydasebik.Bizi yazıcı yaparsanız çok memnun oluruz.

    YanıtlaSil
  13. Ah z ah benim kayıtlarımı hiç bakmıyorsun sanırım...

    YanıtlaSil
  14. http://www.guncelcphaberleri.blogspot.com/ (Not:hem benim hem memoli09un kaydına bakın. memoli09 benden ikimizinkini de söylememi istedi de.)

    YanıtlaSil
  15. Yeşil ben tasarımdada yarrim hemde iyi yazarım beni al epostayı bilion zaten ama sölim yine by_ist@mynet.com bana güvenebilirsin :D

    YanıtlaSil
  16. Yeşil benimde sitem var da ne ile ilgili kayıt yapıyım şu ana kadar ki kayıtlardan çok azı benim diğerleri boran umutonder bluefun vs. işte ne ile ilgili kayıt yapıyım ona göre ?

    YanıtlaSil
  17. Benim bir gezi sitem var.Onu önerebilirim. Adresi www.gezignlm.blogspot.com Umarım beğenirsiniz. Tasarımı ve her şeyini ben yaptım.

    YanıtlaSil
  18. Z alttaki kayıtlara bakma çünkü sadece en tepedeki kayıt yarışma için :D http://cpiscold.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Ben Ezgi. Oyun adımla Snow 365. Sitemin Erfelek Şelaleleri adlı kaydını yazar alımı için yazdım.(Daha önceden burayı gezmiştim. Alıntı değil.Şüphen olmasın.) Ulaşmak için bu adrese gir:

    http://gezignlm.blogspot.com/2012/08/erfelek-selaleleri.html

    YanıtlaSil
  20. Yeşil Z ve diğer arkadaşlarımız ben sizlere katılmayı çok isterim. Sitem var. Hemen vereyim: clubpenguinsahibi.blogspot.com
    Umarım beni alırsınız ve seversiniz.
    Saygılarımla;
    -Boran-

    YanıtlaSil
  21. bnde olabilirim cpgrubu ve cpsahibinde yönetici yazar ve tema tasarımcısıyım isterseniz bakın yazar olmayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar resimlerde link olmaması için bloggerdan kayıtınıza girip resme tıklayın. yukarda bağlaya basın ve bu kadar kaydedin

    YanıtlaSil
  23. Merhaba nerf20009
    Ben yazar olmak isterim bir sitem var ayrıca o kurrraları uyarak yapabilirim sannediyom

    YanıtlaSil
  24. Merhaba ben Malotinos bu sitede sadece 1 hafta yazar olmak istiyorum eğer iyi olursam sitede devam etmek isterim.

    YanıtlaSil
  25. Bu arada 2 sitem var 1'i iyi 1'i kötü.
    www.herzamanclubpenguin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba Yesil Z!Ben club penguinin beta üyelerindendim. O zamanlar member değildim.Daha sonra hesabım hacklendi ve 2010'da tekrar yeni bir hesap açtım.Beyaz penguen hilesini ve istediğin itemi alabilme gibi bir sürü şey biliyorum.Rockhopper'ı,Cadence'ı,Aunt Arctic'i ve Puffle Handler'ı gördüm.Sizin siteyi görmeden önce bazı ingilizce sitelerde (club penguin ile ilgili) 1-2 haftalık yazarlık deneyimlerim olmuştur.Özellikle tracker ve parti rehberi hazırlamakta çok iyiyimdir. Eski parti itemlerinin nasıl alınacağını biliyorum. Ayrıca sitenizin büyük hayranıyım. Belki diğerleri gibi sürekli çalıştığım bir blogum yok ama her gün wordde sizin siteniz gibi club penguin ile ilgili dosya yapıyorum.Clubpenguincp sitesindeki oyun hileleri bölümünü ben yazdım.Eğer beni almak isterseniz seve seve katılacağım.Bana ulaşmak için club penguinde b selena'yı ekleyebilirsiniz.Şimdiden değerlendirmeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. hadi bakalım bu sefer daha deneyeceğim

    caner9ful@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Ben yazılarımı düzgünce yazarım.Hemde araştırmayı severim.Her gün yaz boyunca bilgi bulurum.Beni seçerseniz eğer yeni etkinlikler üretirim.Araştırır yeni şeyleri anında dakik bir şekilde bulurum ve imla kurallarına uyarım.Yeşil z beni seçersen eğer kurallara çok iyi uyarım.

    YanıtlaSil
  29. of inanamıyorum hiç şansım yok :'(

    YanıtlaSil
  30. yha bir sadece bir paylaşımım var yine de olurmu :(

    YanıtlaSil
  31. benim 1 blogerr'ım. ve 1 sitede'de grv aldım. owner olarak,çalıştım ve bu sitede yazar olmak için 1 yıldır çaba sarfediyorum. blogerr'ım link'i

    http/::cluppenguinafacanlar.blogstop

    umarım beni terci edersiniz. clup penguindede eski member'ım

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşlar Berdan0 yazar olmuştır. Ayrıca Canavar Nija'da yazar olacak.
    Ayrıca sadece mail yazıp bırakmayın.
    Sizin nasıl kayıt yaptığınızı görmemiz için kayıt gösterin. Bir blogger adresinizdeki kayıtınızı gösterin...
    Yorumlarınızı bekliyoruz!!

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar bu sırada son 1 - 2 yazar daha alıcağız. Yazar alımı hızlı bitebilir o yüzden yazar olmak istiyorsanız, yorumlarınızı kayıtınızı hızlı yapmanızı öneririm.. :) BOL ŞANS!

    YanıtlaSil
  34. Ben yazar olmayı isterim.Noktalamaya çok dikkat ediyorum.Ve item alabilirim.İsterseniz beni alabilirsiniz karar sizin. ;)

    Email: batuhanbayram201@hotmail.com

    -Batu3

    YanıtlaSil
  35. Email yanlış oldu özür dilerim.

    Email:batuhanbayram2012@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. yha lütfen beni seçin 3 yıldır uğraşıyorum gerçekten aksatmam hep yayın yaparım 1 haftalığına deneyin sonra beğenmezseniz atarsınız ona da razıyım

    http://emre-clubpenguindelileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  37. trdisneychannel.blogspot.com benim kayıtlarıma bakabilirsiniz ayrıca temadada yardımcı olurum adobe photoshop kullanabilirim iyi kullanırım haatta :D nese benden bu kadar görüşürüz by_ist@mynet.com

    YanıtlaSil
  38. Üzgünüm blogumu vermeyi unutmuşum

    http://cpfanlari.blogspot.com/

    Alcaksanız email: batuhanbayram2012@hotmail.com

    ;)

    -Batu3

    YanıtlaSil
  39. Üzgünüm blogumu vermeyi unutmuşum

    http://cpfanlari.blogspot.com/

    Alcaksanız email: batuhanbayram2012@hotmail.com

    ;)

    -Batu3

    YanıtlaSil
  40. off galiba gelecek sefere:(

    YanıtlaSil