SON

Herkese selamlar, :)

Ben Seriseri95. Tanıyanlar bilir bu sitenin sahibiyim. Bu siteyi Yesil Z ile birlikte büyük emek vererek açtık. Ve artık yaşım ve bazı nedenlerden dolayı aranızdan ayrılıyorum. Bu siteyi de güvendiğim kişilere bırakıp gidicem. Club Penguin siteleriyle yeterince uğraştım. 5 yıldan fazla senedir bu işlerle uğraşıyorum. Artık yerimi başkalarına verme zamanı geldi. Yanlış anlamayın siteye yeni birilerini almıycaz. :D

Gelelim bu konuyu açmakdaki amacıma.. Sitemiz yıllardır size Club Penguin hakkında güncel haberler veriyor. 1 ay önce yaklaşık günlük 5.000 kişinin girdiği sitemize şuan giren kişi sayısı 2.000'i geçmiyor. Bu sorunu düzeltmek için son kez başa geçiyorum.

Yapıcağımız şeyler:
1- Yeni tema. (Bidaha hiç değiştirilmemek üzere. Sadece partilerde resimler değişecek o kadar.)
2- Yazar güncellemesi.
3- Konuları açarken dikkat edilecek kuralların eksiksiz uygulanması.

3. maddeyi de yazdım çünkü sitedeki konuların kalitesi iyice düştü. Şuan Google Chromdan girdiğimde videoları açamıyorum o derece. Neyse dediğim gibi.

Sitenin tüm yöneticilerini Sohbet bölümünde bekliyorum.

Club Penguin Adasını son bir hamle ile tekrar zirveye taşımak için..

~ Seriseri95

10 yorum:

  1. Boad Storm⚡🌊22 Ağustos 2012 15:33

    boşu boşuna uğraşmayın club penguin 1
    2009-2011 in oyunuyu artık tùm partiler sıkıyor. Ve ben oynarken sıkılıyorum bu site cimbo3 gidince çökmeye başladı ama hayla cp oynamaya devam etti ama 1 ay sonra farkına vardılarki 🌟hiçbişey sanal ortamda gerçek hayatı tutamaz🌟 şimdi yaz. Tatili bitmeden dışarı çıkıp eğlenin topunuzu oynayın unutmayın ki club penguin biroyundur gerçek hayat. Değildir herkesle bidaha görüşmemek üzere -boad storm
    👍


    YanıtlaSil
  2. club penguin fan22 Ağustos 2012 17:40

    kaç yaşındasın ki seriseri95? siteniz çok güzel neden bırakıyorsun?

    YanıtlaSil
  3. Ayrıldım doğru. Ama bir bakayım demiştim bakıyorum site bensiz gene karışmış ha?

    YanıtlaSil
  4. MİLLET BENİ DİNLEYİN..1.BOAD STORM,CLUB PENGUİN KAVRAMI HERKES İÇİN DEĞİŞEBİLİR ZATEN SEN DIŞARI ÇIKIP TOPUNUZU OYNAYIN DİYOSUN YA SANKİ ZAMAN VARMIŞ GİBİ KONUŞUYOSUN SADECE HAFTADA 1-2 GÜNÜM BOŞ ONLARDADA TEK ZEVK ALARAK YAPTIĞIM ŞEY CLUB PENGUİN VE BU SİTE.. 2.SERİ SİTEDEN GİTMİYOR VE YÖNLÜĞÜDE BIRAKMIYOR SADECE ARTIK YENİ HABER KOYMUCAK VE TEMA FALAN DEĞİŞTİRMİCEK AMA HALA YÖN OLCAK Bİ DE HAFTADA 1 SOHBETE GİRCEK GİREBİLİRSE BOŞ ZAMANLARINDADA CLUB PENGUİNE GİRCEK BANA KENDİSİ SÖYLEDİ.. BENDEN BU KADAR.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar yazar güncellemesinde yeni yazar alınacaksa benide katın ben gelemeye bilirim pc imde bozukluk var chat e giremiyorum

    not:yarın doğum günüm ;)

    -umutonder

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar!(yazarlar ve yöneticiler)Fruit party geldi!Neden rehberi siteye koymuyorsunuz!

    YanıtlaSil
  8. Ayrıca bu sitede birşey yok. Bunu aklınıza sokun! Sitede çökme konusu yok, tam hız ilerliyoruz. Bütün konu seri daha az girmesi. Bunu abartmayın o hala sitenin sahibi. Ve biz çalışıyoruz, bu site için...

    YanıtlaSil