Yeni Tasarımlar!

Arkadaşlar Club Penguin Adası'na yepyeni bir tasarım ayarlamak istedim ve bitti! 1 gün boyunca uğraştım bununla neredeyse. Ama uğraşılarıma değmiştir inşallah. Şimdi bu tasarımlarımı sizlere göstermek istiyorum...

Tema 1 | Temayı İncele


İşte birincisi bu! Eğer burada pek anlaşılmıyor, iyice incelemek istiyorum diyorsanız buraya tıklayarak şablonu en ince ayrıntısına kadar inceleybilirsiniz.. :)

Tema 2 | Temayı İncele


Bu da ikinci temamız. Bunu incelemek için de buraya tıklayınız. Lütfen hangisini daha çok beğendiyseniz alta yorum olarak atınız. Yakında bu ikisinden biri siteye gelebilir.. :)

13 yorum:

  1. Z güzel olmuş ama şöyle uyarılarım var. Kesinlikle temada iki tarafda da gadget listesi olmalı tek tarafta değil. İkincisi sayfalar butonu CPA'nın sayfalar butonuyla aynı olursa daha iyi olur. Çünkü CPA'nın temasınındaki sayfalar butonu bu temadan daha iyi.(Bu sırada temanın olduğu sitede sayfaların birisinde V.İ.P bölümü yazıyor. Bence sayfaların içinde V.İ.P bölümü olmasın.) Son olarak bu temaya girdiğimde kayıt yerini görmek isterim. Ama yukarıdaki kutucuklar yüzünden görülemiyor. Bence kutucukların yüksekliklerini biraz azalt. Ama son dediğim çok önemli değil. Onun dışında gerçekten mükemmel olmuş! Fikirim şu, CPA'nın ana teması eski temamız olsun. Buda ikinci temamız olsun. Bi onu koyarız bi bunu. :D

    YanıtlaSil
  2. Tekrar tekrar bakıyorum da söylediklerim dışında gerçekten MÜKEMMEL!! Söylediklerimde öyle büyük şeyler değil zaten sadece fikir.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten süper görünüyo z cp saati felan üstte iyi durmus

    YanıtlaSil
  4. Eyocia/DJ Searching23 Eylül 2012 09:53

    Z yeni temaya bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  5. Teme 2 Tema 1'e göre çok daha güzel!..

    YanıtlaSil
  6. Z bu tek kelimeyle HARİKA! Oy verdiğim tema 2. temadır. Ama Nrdz'ye katılıyorum, bu 2. temamız, eski tema da ana temamız olsun. Bir de V.İ.P Bölümünü bence yana, gedgetlara al ve Site Desteği diye bir sayfa aç. (P.S. nasıl blogger'a kendi temanı yapıyorsun?

    YanıtlaSil
  7. Blogger'a kendi temanı mı? PS'de yani Photosop'da istediğin temanın grafiklerini yaparak... Ama soruyu tam anlamadım Ece. :D

    YanıtlaSil
  8. ya nası yapıyosunuz bunları :D harika yaa :D

    YanıtlaSil
  9. Sonra nasıl aktarıyoruz?

    YanıtlaSil
  10. bence de 2 daha güzel nrdzye katılıyorum ama bir şey daha var nasıl bloggera kendi temanı koyuyorsun

    YanıtlaSil
  11. Kod işi... :S HTML kodları şablondan. :D

    YanıtlaSil