Yeni Temamız Geliyor!

Arkadaşlar ben düşündüm, ve tekrar normal bir blog teması kullanmaya karar verdim. Bunun nedeni en başta kenar çubukları. Kenar çubukları kısayoldan sayfalara ulaşmak için. Ama bu temada olmadığı için bizi epey uğraştırıyor. Bu nedenle de yeni bir tema yaptım. Ama yine de sizlerin bir fikrini almak istiyorum. Buyrun temayı inceleyin...



Evet!.. Tema sizce nasıl? Beğenip beğenmediğinizi belirtmek için aşağıdaki anketi kullanınız lütfen. Anket sonuçlarına göre hangi temayı kullanacağımız belli olacaktır.. :)


~ Yesil Z

6 yorum:

  1. Yesil Z, doğruyu söylemek gerekirse pek beğenmedim ben. Bence biraz daha renk katman gerekiyor. Sade olmuş diyelim. Kötü olmuş demiyorum, benim gözüme biraz sade, klasik geldi.

    YanıtlaSil
  2. Z dostum bence şuanki tema daha iyi neden dersen;
    - Yaptığın temada anasayfada sohbet olmamış. Partilerde anasayfaya koyulur ama her gün anasayfada olmamalı diye düşünüyorum.
    - Siteye girince sohbetin altındaki kayıtlar için fare ile alta gitmemiz lazım buda olmamış.
    - Sohbet yerine slayt koysak daha iyi olur diye düşünüyorum.
    - Bundan önceki yaptığın tema süperdi. Bence onu koyabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Nrdz son dediğinde haklı. Önceki temada her şeyi kolay buluyordum. Önceki tema geri gelsin daha iyi.

    YanıtlaSil
  4. eski tema olsun ya :)

    YanıtlaSil
  5. eski tema :) Xstellax1

    YanıtlaSil