Parti Hakkında*

İlk önce selam,
Bildiğiniz gibi site partimiz vardı. Hazırlıklar yapıldı, blogda haberi duyuldu, sosyal ağlarda durumlar tweetler paylaşıldı. Ama parti bizim yüzümüzden bir türlü başlanmadı. Hatalar yapıldı. Sürekli internetim koptuğu için CP'ye giremedim ve grubu toplayamadım. Böyle çok takipçisi olan bir site için böyle bir durum çok kötü. Ne kadar sinirlenseniz gerçekten haklısınız. Ama şunu söyleyeyim verdiğimiz 5 member kodunun 5'ide kullanılmamışlardı.
Kısaca parti başarısız oldu diyebiliriz. Bundan dolayı gerçekten hepinizden çok özür dileriz. Ama şuna güvenebilirsiniz ki bir daha ki partiye böyle hatalar olmayacak, parti daha önceden haber verilecek ve daha çok sürpriz olunacak, member kodları ile kalınmayıp item alımı ve başka diğer şeylerde olacak.
Anlayışınızdan dolayı hepinize teşekkürler.. Sonuçta biz büyük bir CPA Ailesiyiz! :)
Not: Ayrıca Parti Zamanı kayıtına tam 876 sayfa görüntülenmesi yapıldı. Bundan dolayı çok teşekkür ederiz.. :)

- Nrdz

10 yorum:

  1. Tilly (Pembi_pingu)16 Mart 2013 22:55

    Ben denedim 5 kodda kullanılmıştı.Yoksa ben mi yanlış bir yere yazdım?Ama ginede çok eğlenceliydi.Ordaki sohbet ve eğlence bile bana yetti! :)

    YanıtlaSil
  2. Senden once birisi kodlari aktiflestirmistir ondan kabul etmiyordur. Mutlu olmana sevindim dostum! ;)

    YanıtlaSil
  3. nrdz yesilz ye sor neden beni sadece o eklemiş

    YanıtlaSil
  4. Bu siteyi cok seviyorum o sohbetteki doluluk nedi ya ole sonra pamukun evine gittik parti yaptik super bir site hep takip edicem sizi

    YanıtlaSil
  5. Tilly (Pembi_pingu)17 Mart 2013 13:34

    Ben bi süre sonra çıktım keşke kalsaymışım.Bakıyorum o eğlenmişsiniz -,-

    YanıtlaSil
  6. Yeni item kodu çıktı mı?

    YanıtlaSil
  7. Neden beni hiç kimse eklememiş? ;((

    YanıtlaSil
  8. Ben sevdim.Bence parti guzeLdi

    YanıtlaSil
  9. Bana arkadaslik istegi gelmedi. Ama Nrd ye arkadaslik istegi gonderdim diyenler var. Heralde bug oldu. Yada kisi listem doldu (zor bir olasilik). Sorunu cozmeye calisicam ve istekleri kabul edicem. Ama bana yeniden istek gonderirseniz, kabul etmem cok daha kolaylisacaktir. !elkide int I'm habire kesildigi icin istekler kaydedilmemistir..

    YanıtlaSil
  10. Tilly (Pembi_pingu)18 Mart 2013 21:08

    Nrdz ona benzer bir sorun bende de oluyor.İstekler yollandıktan 10 dk sonra geliyor.Ve ben cp'de arkadaş listesi dolmuyor sanıyordum.

    YanıtlaSil