Yeni Temamız Hazır!

Arkadaşlar yeni temamız hazır. Eğlence bölümündeki ankete göre çoğu kişi temanın değişmesini istiyor. Ben de yepyeni ve özgün bir tema yaptım. Bu temayı aşağıda gözlerinizle görüyorsunuz. İsterseniz temayı daha yakından incelemeniz için bir de link koydum. Eğer bu tema beğenilirse sitemizin yeni teması olacaktır. Şimdiden umarım beğenirsiniz...



Evet, bir de bildiğiniz üzere sitemize yazar alacağımız haberi duyuruldu. Ama sadece iki yazar alınacak. Hepiniz birçok güzel şey yazmışsınız. Çoğunuz bu yarışmayı saçma buldunuz. Biliyorum ama yarışmanın amacı sizin CP'yi sevdiğinizi göstermek değildi. Bir şeyler tasarlayacaktınız ve yazılar yazacaktınız. Sizlerin nasıl grafikler yaptığınızı yazılarınızı ne kadar dikkatli yazdığınızı ölçecektim. Ve ölçtüm bile. En düzgün Türkçe'miz ile yazılarını yazan iki kişiyi yazar olarak seçtim.

Seçilen Yazarlar
- Deniz küçükşahal-
- Bynum10 -
Seçilen yazarlarımıza tebrikler. Eğer bizlere mail adreslerini ulaştırırlarsa yazarlık hayatlarına başlayabilirler.

- CPA Yönetimi

13 yorum:

  1. Mail adresim: bynum10@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık güzal olmuş yeni tema

    YanıtlaSil
  3. Bence yeni tema hoş olmuş.Ancak sosyal ağlara yer verdiğiniz alan biraz fazla olmuş denebilir.Aklımdaki temayı göstermek için resmi paintle hafifçe kırptım( http://o1308.hizliresim.com/1d/l/rmqgw.png ).Diğer gönderinizde ilgi çekmeye çalıştığımı düşünenler olmuş.Eğer ilgi çekmeye çalışıyor olsaydım anonim olarak yorum yapmazdım.

    YanıtlaSil
  4. Bence gayet iyi. Muhteşem hatta. Yeşil Z'nin eline sağlık, CPA'ya yakışan bir tema olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Yeni tema Muthıs Olmus Lütfen Bu temayı yapın daha kullanıslı :) Çok beğendim İnş. bu temayı kullanırsınız zaten şu anki tema eskimeye başlamıştı :)

    YanıtlaSil
  6. harika bir tema muhteşem :-d

    YanıtlaSil
  7. Yeni tema bir harika dostum! ^^

    YanıtlaSil
  8. Yeni tema ne zaman aktif olacak?

    YanıtlaSil
  9. Bir hile buldum yayınlarsanız sevinirim :)
    --------------------------------------------
    Linki: http://adf.ly/U93AK
    Youtube kanalı :http://www.youtube.com/user/CPHax2?feature=watch (Videoların altında eşya linkleri var.)

    YanıtlaSil
  10. Yeşil Z NİN Tuzaklarına Düştünüz HAHAHAHAHAH! :d

    YanıtlaSil
  11. Nrdz senden bir ricam olacak. Benim de bir sayfam var. Ama böyle tema nasıl yapılır bilmiyorum. Öğrenmek isterim. Cevap atarsan memnun olurum.

    -Sarp Ali Sayılan

    YanıtlaSil
  12. Sarp Ali Sayılan Nrdz siteden ayrıldı ve bu temayı da Yesil Z yaptı bilginize...

    YanıtlaSil
  13. Mail adresim: denizkucuksahal@hotmail.com

    YanıtlaSil