2 Milyon Hit Partisi!

Merhaba penguenler,

Uzun zamandır bu partiyi bekliyorsunuz çoğunuz, ve işte... Sonunda geliyor! Sitemizin hitleri 2 milyona ulaştı. Bu sayede de 2 Milyon Hit Partisinin yapabiliyoruz. 2 Milyon Hit Partisinin tarihi ve saati belli oldu. Yazımın devamını okudukça parti hakkındaki tüm bilgilere ulaşabilirsiniz...

Arkadaşlar, hepiniz bunun ne olduğunu merak ediyorsunuzdur kesin şu an. Aşıklar Köşesi'nde partide arada sırada bir iki pengueni birbirlerine kalp yollarken görürsek veya vb. şeyler yaparken görürsek resimlerini çekip palaşacağız. Parti bitene kadar bütün resimler elimizde olacak. Parti bittiğinde ise sitemizde paylaşılacaktır. Bu tür şeyleri biraz eğlenmek için yapıyoruz. Unutmayın!... ^_^
Partinin EN'leri deyince sanırım aklınızda birkaç şey canlanabilir. Ama ben size tam olarak nasıl bir şey olduğunu şimdi hemen açıklayacağım. Partimizde gördüğümüz penguenlerin resimlerini çekeceğiz ve partinin prensesi, partinin korsanı, partinin şovalyesi, partinin dansçısı vb... şeyler seçeceğiz. Tabi belirli rütbeler yok şu anda. Partiye katılan arkadaşlarımızın giyinimlerine göre rütbeler seçilecek. Ona göre en beğendiklerimizin resimlerini alacağız. Parti bittiğinde sitemizde paylaşılacak. Bu sadece eğlence amaçlıdır. Lütfen ucunda bir ödül olduğunu falan düşünmeyiniz... :)
Sıra geldi partinin şebeğine.. :D Kulağa biraz gülünç geliyor, öyle değil mi? Bunun da hemen nasıl seçileceğini anlatayım sizlere. Parti boyunca en fazla gülümseme işareti yollayan Parti Şebeği olacak. Bunu yapmak sizin için çok kolay. Ama bizim için bu gerçekten çok zor olacak. Çünkü herkesin tek tek gülümsemelerini saymamız gerekecek. Yine de merak etmeyin. Biz her şeyin üstesinden gelebiliriz. Neyse, bu da bu kadardı... ;)
Yandaki resmi görünce hepiniz bu video da ne diyebilirsiniz. Ama bu videonun ne olduğunu parti bitene kadar kimse bilemeyecek maalesef. Parti ile ilgili bir video yapacağım. Ama parti bitene kadar bu videonun ne olacağını sadece Yesil Z ve Pamukyoti bilecek. Hepinizi meraktan çatlatacağımız için üzgünüz CPA halkı... :D

Şimdi sıra geldi partide sıra sıra neler yapacağımıza. Partiye nereden başlayacağımız ve partinin nerede sonlanacağına kadar yapacaklarımızın listesi burada bulunuyor arkadaşlar... Aşağıdaki sıralamaya hemen bir göz atın!
  1. Parti, her zamanki gibi Town'da başlayacak.
  2. Ardından birkaç penguenin Iglusu ziyaret edeceğiz.
  3. Lodge Attic'e gidip Find Four oynayacağız.
  4. Ice Berg'e gidip hep birlikte sloganlar yapıp, gülücükler çıkartıp eğleneceğiz.
  5. Club Penguin Times'ın odasına gidip Mancala oynayacağız.
  6. Hepimiz aynı renge bürünüp Night Club'ta gidip biraz dans edeceğiz.
  7. Dance Contest oyununu oynayacağız.
  8. The Stage'ye gidip sahnede oyun sunacağız. (Yapabildiğimiz kadar.)
  9. Cart Jitsu'ya gidip birbirimizle düello yapacağız.
  10. Mountain'e gidip Sled Racing oynayacağız.
  11. En son olarak vakit kalırsa öylesine adada gezip takılacağız... :P
Son olarak söylemek istediğim birkaç şey daha var. Sitemizin yöneticilerinden Pamukyoti, partiye moderatör çağırmaya çalışıyor. Elinden geldiğince uğraşıyor ve umarım ünlü bir iki moderatör partimize gelir. Aşağıda gelebilecek kişilerin bir listesi var:
Thinknoodles
Polo Field
Businesmoose
Poonchee
Spike Hike
Daffodaily
Evet... Bütün partimiz bundan ibaret. Şimdi, 2 Milyon Hit Partisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Bence çok eğlenceli olacak! 7 Eylül'de görüşmek üzere!... :)

- Club Penguin Adası Yönetimi

19 yorum:

  1. Harika bir parti (h) Ama aşıklar köşesi ne? :-d

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. desenize bu parti "Harika" olacak :-) :-) :-)

    YanıtlaSil
  4. member kodu gönderin aynı anda mükemmel bir parti :)

    YanıtlaSil
  5. Süper olacak :) :) :) ilk üç şebek gülücüğü :) yo 4 :) yo 5 :) yo 6 amaaaaan neyse :) (7 :p)
    Ben teoman efe yavuz (penguen adım teomanefe)

    YanıtlaSil
  6. al sana şebek XD :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)::-)-):-
    ):-):-):-):-);-)

    YanıtlaSil
  7. türk gördüğüm zaman yazıyorum cevap vermiyosunuz aranızda öyle karar mı aldınız :-?

    YanıtlaSil
  8. çok harika bir parti olacak(h)ve lütfen ekleyiin beni ilayda2 :-) :p

    YanıtlaSil
  9. club penguinde istediğimiz her şeyi yazamıyoruz chat box'ta önerilen kelimeleri kullanmak zorundayız istediğimiz her şeyi türkçe yazıp yolladığımız zaman sadece kendimiz görüyoruz karşıdaki kişiye gitmiyor bugün arkadaşımla denedim. türkler olarak nasıl iletişime geçicez??... ;-(

    YanıtlaSil
  10. Ben bir iki ay önce yazardım. Kayıt yapayım derken atıldığımı gördüm Niye olduğunu bana biri açıklayabilir mi ? Tekrar alabilir misiniz ?

    Alsanızda almasanızda bütün CPA'ya teşekkürler.

    Ben CP'den Osmancan4 .

    YanıtlaSil
  11. süper olcağa benziyo bide bu arada member kodu versenizz partiden 1 gün önce (1 aylık yeter)

    YanıtlaSil
  12. bunun üstündeki yorumu yazanda benim penguen adı incicaps55

    YanıtlaSil
  13. harika olacak member kodu dağıtsanız daha iyiydi ama ben cp den yakubu43 (h)

    YanıtlaSil
  14. benim penguenimin adı Burak 118

    YanıtlaSil
  15. zaten beni eklemeyin ben berbatım hep memberlar arkadaş olmak zorundamı ;((

    YanıtlaSil
  16. resimler ne zaman paylaşılcak

    YanıtlaSil
  17. Eeeee resimler şebek aşıklar ve video hadi paylaşın
    Yaaaaa bişi dicem haftanın sorusuna noldu

    YanıtlaSil
  18. Goldsmith force :D
    http://www.youtube.com/watch?v=VVe2JglnSzQ
    Waddle on Espisode 9

    YanıtlaSil