2 Milyon Hit Partisi'nden!

Selam arkadaşlar!

Bugün sizlerle 2 milyon hit partisinden video ve resimlerimizi paylaşacağız. En önce sizlere parti videomuzu gösterelim. İşte hemen aşağıda.

Parti Videosu

(Not: Video'yu sitemizin kurucularından Seriseri95 çekti.)

Partinin "EN"leri

Şimdi de sırada partinin enleri var. Bütün parti boyunca aralarından seçtiğimiz partinin enleri işte burada...

Partinin Ejderhası


Partinin Geyiği


Partinin Hazinesi


Partinin Hırsızı


Partinin Korsanı


Partinin Meyvesi


Partinin Salyangozu


Partinin Taklitçisi


Partinin Ninjası


Partinin Şovalyesi


Partinin Prensesi


Partinin Şebeği

İşte parti boyunca en komik giyinen arkadaşımız burada... :D


Aşıklar Köşesi

Hey! Gizli aşık gördünüz mü? İşte burada! Son olarak da burada partinin gizli aşıklarını paylaşıyoruz... ^_^

Frt1234 & Hapy Penguen


Salatalik1 & Obekovbuti


Gerçekten eğlenceli bir parti oldu! Teşekkürler Club Penguin Adası!

-Pamukyoti

13 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Hallowen Party Sneak Peek buldum!
    Görüntü çekemedim ama member sayfasının altında yazıyordu.

    Eerie Haunts October 17–31
    Get ready for the spookiest Halloween transformations ever.

    Sayfada resimli yazıyor yardımcı olduysam sevinirim!
    https://secure.clubpenguin.com/membership/login.php

    YanıtlaSil
  3. harika bir parti oldu.umarım ileride başka partilerde yaparsınız. :p

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş şansıma en öndeymişim dans ederken :d

    YanıtlaSil
  5. e hani ben kraldım resimlerdede vardı?

    YanıtlaSil
  6. *teoman efe yavuz*
    Ama ben partinin tavsani olmustum yaaaa

    YanıtlaSil
  7. Eray Pamukyoti kendi çektiğzi fotoları koydu. O YUZDEN UZGUNUM DOSTUM .

    YanıtlaSil
  8. Hey partinin şebeği için en çok :) yapanın kazanması gerekmiyor muydu.

    YanıtlaSil
  9. süper bir haberim var migrator yarın geliyor.

    YanıtlaSil
  10. Ben gelemedim kaçırmışım yaa. ;-(

    YanıtlaSil
  11. Hani ben parti şebeğiydim Boad :D

    YanıtlaSil
  12. uf ya tam bittiginde girmisiim ;-( ;(( en azından tum arkadaslarım acıktı :)

    YanıtlaSil