Member Çekilişi!


Merhaba! Member olmak istiyorsun ama olamıyor musun? O zaman bu çekilişe mutlaka katılmalısın! Hemen konuya giriyorum. 4 şanslı kişiye 1 haftalık Member kodu veriyoruz! 

Çekilişe Nasıl Katılabilirim?

Çekilişe katılmak için tek yapman gereken yorum atmak!

Çekilişin Son Tarihi Ne Zaman?

Çekiliş 08.09.2013 tarihinde başlayıp 10.09.2013 saat 14.00 tarihinde katılımlar bitecektir!

Çekilişin Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?

Çekilişin kazananları 11.09.2013 günü sitemizden duyurulacaktır ve kazananların kodları e-mail adreslerine gönderilecektir.

Çekilişin Sonucu İşte Kazananlar!
  • Kahraman116
  • Kamran
  • Nazlıcan433
  • Yiğit Alp Dalyan
Kazananları tebrik ediyorum. Kazanan kişilerin Member kodları e-mail adreslerine gönderilmiştir.

Not: Attığınız yorumda muhakkak size ulaşacağımız bir e-mail adresi yazınız.

Dip Not: Adsız olarak atılan yorumlar çekilişe katılmayacaktır!

 - Burak_Ensar_H

80 yorum:

  1. Ben çekilişe katılcam e-mail:

    reha-87-52@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Çekilişe katılmak istiyorum. email adresim: eozdogan2002@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Burak demek Sürpriz Buydu gerçekten senden beklenen de buydu. Kodlarımın hepsi de bitti elimde şuan hiç yok,ben de katılmak istiyorum...

    E-mail: eray.kaslan@gmail.com

    Not:Herkese iyi şanslar tabi bana da :D

    YanıtlaSil
  4. Adsız olarak yazdım çünkü mobilden yazdım.
    Ben teoman efe yavuz.
    Çekilişe çok sevindim.
    Katılmak istiyorum.
    ales-boy1@hotmail.com
    Bu arada haftanın sorusuna ne oldu?

    YanıtlaSil
  5. Ben FUNNY 26 çekilişe katılmak istiyorum e-mail adresim:egeege95@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Ben katılmak istiyorum e-mail : adam_geldi@hotmail.com
    Not:bende mobilden yazdım ama ismimi yazdım

    YanıtlaSil
  7. adım binka1 e mailim bikem2002@hotmaıl.com

    YanıtlaSil
  8. katılmak istiyorum e-posta: boranyesilyurt@gmail.com :d

    YanıtlaSil
  9. penguenim Diana6110 / dr.taslak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. penguenimin adı Ardapenguen1 e-posta k.arda03@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Ben kamranim*_* email:kamransalman210@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. penguenimin adı alpozi34 e-posta alperensensu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. çekilişe katılmak istiyorum şansım yok ama hayırlısı çıkmayacak biliyorm ;( işte e-mail:emir-han1963@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. penguenimin adı hapy penguen e-mail emir-han1963@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. mobilim
    Id: Hrest
    Adres: wmqp_ghost@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Ben caner35 cnrdrdu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. benim penguenimin
    username: brady12354
    email:ates-kai@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. ben de çekilişe katılmak istiyorum benim penguen adım elifelif e-mail Karakizelif@windowslive.com

    YanıtlaSil
  20. ben adsız olarak yazdım ama penguenimin adını yazdım bi de e-maillimi yazdım olur de mi

    YanıtlaSil
  21. penguen adim 34besiktas e-mail:msina_3453@hotmail.com

    herkeze başarılar

    YanıtlaSil
  22. Adsız olarak yorum atanlar adlarını yazarlarsa sıkıntı olmaz onlarda çekilişe katılabilirler

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. meraba penguen adım pengi18900.e-mail:nurefsa2000@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Penguenimin adı; nazlican
    e-mail adresim; nazlican_spongebob@windowslive.com

    YanıtlaSil
  26. Adsız yazdım ama ismimi yazdım (teoman efe yavuz) sorun olmaz değilmi?
    Ayrıca obekovbuti ismimle yazıcaktım sorun oldu.

    YanıtlaSil
  27. Katılıyorum.E-postam:burak.esen02@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. e posta : doknozer@hotmail.com

    penguin adi : Dogukanpingu

    YanıtlaSil
  29. Bende katılmak istiyorum :)
    Penguen ismim Minigirl94
    Mail adresi busrapa@gmail.com
    Club Penguin hesabı açamadığım için bu şekilde yazdım.

    YanıtlaSil
  30. :) katılmak istiyorum mail: dilara.gs6@hotmail.com
    isim: xpinkpeguin

    YanıtlaSil
  31. mail: hasanberk10@hotmail.com
    isim: xbluepeguin

    YanıtlaSil
  32. katılmak istiyorum mail: dilara.gs6@hotmail.com
    isim: xpinkpeguin

    YanıtlaSil
  33. bende katılmak istiyorum zaten istemiyorum kod ama zaten kazanamıcam ondan eposta vermicem sohbete eğer girersem verirsiniz

    YanıtlaSil
  34. Yazdığım notları lütfen dikkate alın ona göre yorumunuzu atın!

    YanıtlaSil
  35. katılmak istiyorum mail: frutti_gazoz_45@hotmail.com isim: yakubu43

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. Tamam adsızdım şimdi pcye geçtim yazıyorum
    Çekilişe çok sevindim.
    Katılmak istiyorum.
    ales-boy1@hotmail.com
    Bu arada haftanın sorusuna ne oldu?

    YanıtlaSil
  39. sa mübarekler :D msn: sebnem-boran@hotmail.com sizi seviyom pnp :D

    YanıtlaSil
  40. mail: hasanberk10@hotmail.com
    isim: xbluepeguin adım: Berk Yayın

    YanıtlaSil
  41. e-mail:eymen-turksoy-spiderman@hotmail.com g-mail:eymenturksoy123@gmail.com penguin ad:eymen123

    YanıtlaSil
  42. Yağızhan Helvacı9 Eylül 2013 01:56

    Ben de katılmak istiyorum: email: helvaciyagiz@hotmail.com oyundaki adım: Loveenjoy07

    YanıtlaSil
  43. tolga cokluk dedi ki...
    ben hiç ama hiç memberli olamadım lütfen o 4 şanslı kişilerden
    biri ben oluyum hiç member olamadı


    lütfen birkerecik memberli olurum tabi bende öyle şans olamaz
    ben memberli olmak istiyorum lütfen beni memberli yapın lütfen

    8 Eylül 2013 22:04
    tolga cokluk dedi ki...
    lüt fen bana member kodu verin ben hiç member kodu gelmedi lütfen

    8 Eylül 2013 22:10
    -E o zaman çekilişe katıl! Hem member kodu gelmez onu satın alırsın :D-

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. suat yaglıdere9 Eylül 2013 11:19

    Penguen adı : Suat2001
    mail: anime.suat.gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. mail: hasanberk10@hotmail.com
    isim: xbluepeguin

    YanıtlaSil
  48. ad:dogukan2c
    email:dogukan2002kilic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. e mail:yigitalpdalyan@gmail.com
    penguen adı:alpalp1

    YanıtlaSil
  50. Merhaba bende çekilişe katışmak istiyorum.

    E-mail: faruk.duzenli61@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhaba Member Çekilişine Katılmak İstiyorum

    E-mail:alpar2001@windowslive.com

    YanıtlaSil
  52. memberlığı gerçekten çok istiyorum çekilişe katılmak istiyorum :) :) :)
    yasirsalman421@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. oyundaki adım: classic123
    @hotmail adresim: s.6262@hotmail.com (kazanırsam buraya gonderin :D)
    remember olmak ve çekilişe katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  54. penguenimin adı: karagoz61
    e-mail: acuguca@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. penguenimin adı:gsbora
    e-mail:celepbora@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. penguenimin adı :ebrturgan
    email:psycyd@gmailcom

    YanıtlaSil
  57. penguinenimin adı:Maxrel2 E postam:ultimate.ecoeco@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. Ben de çekilişe katılmak istiyorum. Penguenimin adı Ktyu2. E-posta: ceren78_1907@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. merhaba çekilişe katılmak istiyorum. e-postam:irem1878687576576@hotmail.com
    Penguenimin adı:Kiki3342 :)) lütfen lütfen :D

    YanıtlaSil
  60. Merhaba bende katılmak istiyorum. Pengumun adı Osmancan4 gmail: osmancanbozali68@gmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  61. sa bende katılıyom herkeze başarılar :)
    onlyfoody@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  63. bende katılabilir miyim penguenimin adı = tom cruise 3
    e-postam= samet_prens_01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. ufuk_2184@hotmail.com :d @-)

    YanıtlaSil
  66. mehmetozcataloglu@mynet.com

    YanıtlaSil
  67. Lütfen sonucu blogerime değil gmailime verin

    YanıtlaSil
  68. Kazananları tebrik ederim.Başka çekiliş olacak mı?

    YanıtlaSil
  69. Bende member olmak istiyorum 11 den beri siteye bakıyorum sayfayı hep takip ediyorum bari çekilişte kazanıyım ;((

    YanıtlaSil
  70. Kazanamayan Arkadaşlar Siteyi Takip Etmeyi Devam Etsinler Bundan Sonra Bu Yarışmalardan Bolca Olacak! :)

    YanıtlaSil
  71. kazanamıcam demiştim

    YanıtlaSil
  72. çooooookkkk teşekkür ederim hiç beklemiyodum şok oldum uzun zamandır member olamıyodum kredi kartını kabul etmiyodu çokk çok teşekkür ederim gerçekten :) :) :)

    YanıtlaSil
  73. bnm ilk yorum yazışım bu siteye, hiç ben member olamadım lütfen bana da kod verin.penguen adı:mel 90
    e-mail:melikebritney@hotmail.com,lütfen bende 4 kazanandan biri olıyım hiç member olmadım ;-( lütfen 4 kazanandan biri olayıııııım ;((

    YanıtlaSil
  74. Çekilişe katılmak istiyorum. sivri09@hotmail.com (p)

    YanıtlaSil
  75. çekiliş çoktan bittti memberleri kahraman116 nazlıca433 kamran yiğit alp dalyan aldı ve geri kalan kişiler üzüldü ben bile memberi kazanamadım ama ben member hilesini biliyorum

    YanıtlaSil
  76. nasıl member hilesi oluyo

    YanıtlaSil