Bloglar Yarışıyor'da Biz!

Arkadaşlar bugün Bloglar Yarışıyor bizim blogumuzu yarışmalarına davet etti. Biz de yarışmayı görünce hemen katılalım dedik. Ödüller harika ve sizin desteklerinizi bekliyoruz. Site adresi burada. İsterseniz tıklayıp girin ve bir bakın.

Yarışmadaki ödüller bunlar:

Blog 1.si
-3 Bin TL Para Ödülü ve Google Adwords 5000 TL Değerinde Reklam Kuponu
-BlogDergisi.com ile Röportaj
-Hürriyet, Zaman ve Milliyet Gazetelerinde Teknoloji Sayfasında Konuyla İlgili Röportaj ve Reklamınız
-Blog Marka Tescili 1.liği Plaketi / Büyük Ödül
-Sponsor Hediye Paketleri, Promosyon ve Çekler

Blog 2.si
-Toshiba Satellite A300D-214 Notebook
-Blog Marka Tescili 2.liği Plaketi
-SmartBacklink SEO Paketi

Blog 3.sü
-Sony Cyber-Shot DSC-T90 12.QMP 3.0 Diji-Foto Makinesi
-Blog Marka Tescili 3.lüğü Plaketi
-500 TL değerinde Google Adwords Kuponu

Harika! Değil mi? Oylamalar başlayınca hepinizden CPA'ya oy vermenizi bekliyorum. Umarım sitemiz birinci olur. Pek sanmıyorum o kadar çok blog varken. Ama yine de şansımızı deneyelim dedim. :)

- Yesil Z

13 yorum:

  1. Yeşil, ben diğer turda kazanan bloglara baktım. Temaları o kadar güzel değil, kimisinde materyal çok kullanılmamış, kimisinde yazım kuralları bile çiğnenmiş. Dikkat etmemiz gereken şeyler şunlar: Yöneticiler ve yazarlar dil bilgisi ve yazım kurallarına dikkat etmeli, yeterli miktarda materyal kullanılmalı, ziyaret edilme oranı aktif olmalı, yorumlarda küfür veya hakaret açısından bir pürüz olmamalı, yorumlara cevap verilirken de düzgün bir Türkçe ve üslubla cevap verilmeli, vs. vs. Tema zaten harika, bu kuralları da ziyaretçiler ve yöneticiler/yazarlar uygulayabilirse birincilik için en büyük aday oluruz. Tüm CPA ailesine de şunu söylemek istiyorum ki: HEVESİNİZİ YİTİRMEYİN BİZZ BU İŞİ YAPARIZZZZ HERKESTEN OLUMLU YÖNDE DESTEK BEKLİYORUZ ARKADAŞLAR, YÜRÜYELİİMMM KİM TUTAR BİZİ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalaka meer :D

      Sil
    2. Adını bile yazmaya korkanlarla ilgilenmiyorum...

      Sil
  2. ben oyumu kullanacam bugüne kadarki gördügüm sitelerden en güzeli member kodu veriyor onun için saten teşekkür ettim bidaha ediyorum size oyumu binlerce kullanabilirim

    YanıtlaSil
  3. nası oy vercez :-?

    YanıtlaSil
  4. Eğer herkes yardım ederse benim oyum kesin sizindir.
    not: Oyum zaten sizindir zaten ama jüri oyuda olacağından böyle bir yorum attım.
    not:Lütfen oylamalar açılınca nasıl olacağıyla beraber söylermisiniz.

    YanıtlaSil
  5. Oylamalar açılınca haber vereceğiz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Z birçok arkadaşım bu siteye oy verebilir fakat bir konuda yardım lazım biliyorsunki tema eğer bu konuda yardım edersen 100 oy gelicek 3 gün içinde...

      Sil
  6. Arkadaşlar Boşuna Heveslendik Galiba Sonuçlar Açıklanmış 3 Ekimde Kazananları Listeliyorum:
    6 Ekim 2013 Saat 13.30 'da talihli blogcular için ödül plaketi yapıldı. Sponsorlarımızın ve sizlerin de desteğiyle güzel bir süreç geçirdik, ilgi ve katılım gösteren herkese şükranlarımızı sunuyoruz.

    Talihli blogları 3 Ekim 2013 tarihinden sonra açıklayacağımızı duyurmuştuk.
    Jürinin katkılarıyla oylamanın sonuçlanacağını sizlerin tavsiyeleri üzerine belirledik. Bildiğiniz gibi başvuru sürecinde oylama şekli hakkında seçimi sizlere bırakmıştık. İçerik ve özgünlük kalitesine göre ilk 3 blog şu şekilde sıralanmıştır.

    Şanslı bloglar şöyle:
    1.- e-saglik.blogspot.com
    2.- yemekkokusu.blogspot.com
    3.- modelleridantel.com

    Tebrik ediyoruz!

    YanıtlaSil
  7. Pardon Arkadaşlar Bu Attığım Bi Önceki Yarışmanın Kazananları Bizim Katılacağımız Bu:
    Dördüncü Tur
    Başvuru Tarihleri:
    11 Ekim 2013 - 25 Kasım 2013

    YanıtlaSil
  8. 3.olan sitede 12 sayfa doldurcak kadar girilmiş öbürlerinde de pek fazla girildiğini sanmam üstelik bu blog tam 212 sayfa dolduruyor.

    YanıtlaSil