Member Çekilişi! (Halloween Party Özel)

YARIŞMA BİTTİ! SONUÇLAR AŞAĞIDA YAZIYOR. LÜTFEN KATILIM YORUMU ATMAYINIZ.


Merhaba arkadaşlar, Halloween Party'nin başlamasına çok az bir zaman kaldı. Bu partide member olmak isteyip fakat olamayanlar için ufak bir çekiliş düzenlemeye karar verdim. (Vaktim olursa her parti zamanı yapmaya çalışacağım.) Bu seferki çekilişte 5 şanslı kişiye 1 haftalık Membership kodu veriyoruz! Katılan herkese şimdiden başarılar ;)

Çekilişe Nasıl Katılabilirim?

Çekilişe katılmak için yorum atmanız yeterli.

Çekilişin Son Tarihi Ne Zaman?

Çekiliş 14.10.2013 tarihinde başlayıp 17.09.2013 saat 14.00 tarihinde katılımlar bitecektir!

Çekilişin Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?

Çekilişin kazananları 18.10.2013 günü sitemizden duyurulacaktır ve kazananların kodları e-mail adreslerine gönderilecektir.

Çekilişin Sonucu İşte Kazananlar!
  • llyod ben
  • Büşra Palamut
  • Maceraci Kai
  • Ceren Güngör
  • Kaan 
Kazananları tebrik ediyorum. Kodlarını en kısa zamanda e-mail adreslerine kodları göndereceğim.

Not: Attığınız yorumda muhakkak size ulaşacağımız bir e-mail adresi yazınız.
Not2: Çekilişe hile karıştırmaya çalışanların katılımı geçersiz olacaktır!

Dip Not: Adsız olarak atılan yorumlar çekilişe katılmayacaktır!

 - Burak_Ensar_H

86 yorum:

  1. selam ben hakan umarım bana gelir çünki bu partide member olmayı çok istiyorum! :)

    email: onlyfoody@hotmail.com
    herkese iyi şanslar!

    YanıtlaSil
  2. Ben istiyorumBen GuardianOfTheDarkForest Penguen isim:Ramuda hotmail:berkeaytan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Penguen ismim : Teomanefe
    Email (Outlook) : ales-boy1@hotmail.com
    Partide member olmayı çok istiyorum inşallah kazanırım.

    YanıtlaSil
  4. Herkese başarılar, iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  5. penguen adım:alpalp1
    email:yigitalpdalyan@gmail.com
    not :bu arada önceki çekilişte hile varmıydı.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. yiğit alp Dalyan önceki çekilişte 1 kişinin hile yaptığını fark ettim önceden zaten o kişiyide çekilişe katmadım hile şuanlık olmadı ve olmaması için gereken titizliği göstereceğimden emin olabilirsin

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Penguen İsmim: Ceku12
    Email'im (Outlook) : mvp2626@hotmail.com
    Çekilişe katılmak istiyorum, hiç member olmadım inşallah olurum sizin sayenizde.
    Şimdiden teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  10. bu arada tüm club penguin adasının kurban bayramını kutlar , huzurla geçmesini dilerim (o).

    YanıtlaSil
  11. benim membere ihtiyacım yok :D

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. berkaymisir@hotmail.com inş çıkar valla ne diyim :D

    -Baloncu

    YanıtlaSil
  14. Penguen İsmim: kutsal3
    Email'im (Outlook) : emirhan_efe_gs@hotmail.com çekilişe katılmak istiyorum ilk kez member olcam sizin sayaneizde işallah bana cıkar :) :)

    YanıtlaSil
  15. Membere ihtiyacim yok sadece herkese iyi sanlar dilemek istedim:) Ayrica unutmadan herkeze iyi bayramlar dilerim :) Simdi gelelim niye twitterda bazilarini blokladim.Cunku hepinizin uzerime baski uygulamasi beni yoruyor bazilarinizi bloklayarak bu baskiyi azaltmak istedim (p) Simdi ben gecenler sohbete girdigimde Boranla kavga ettim...Normal bir sey herkez kavga edebilir.Ama sorun su ben sohbete girmedimden bana twitterda senin tarafini tutuyorum der bazilari sohbettede borana senin tarafini tutuyorum diyenler olabilir ben yada boran mal degiliz :) Birde bloklama sebeplerimden bu cunku surekli bisimi oldu sana kotu bisi oldumu seni sinirlendirdimi diyenler olabilir ama bunlari birden herkez soleyebilir bende bu sorularin hepsini cevaplayamam en yakin zamanda blokunuzu acicam :Boad Meer Eyocia ve Cpa nin kendi twitteri en yakin zamanda blokunuzu acicam uzulmenize gerek yok acaba bisimi yaptim diye dusunmenize gerek yok kendinize iyi bakin secmekte iyi sanslar burak :)

    YanıtlaSil
  16. iyi bayramlar herkeze

    YanıtlaSil
  17. Penguen İsmim: kutsal3
    Email'im (Outlook) : emirhan_efe_gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben yıllardır siteniz takip ediyorum ama benim bipgisayarımda sohbet bölümüaçılmıyor malesef bu nnedenle sohbete katılamadım adım hüseyin alper karadeniz e-potam: halperk@hotmail.com club
    penguin IDim: Halperk 3 herkesin bayramını kutlar ve aynı zamanda çekilişte şans dilerim hüseyin alper karadeniz

    YanıtlaSil
  19. Benide yazın anil_5599@hotmail.com ....ANIL....

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Burak sana uzun zamandır ulaşamıyordum hem çekilişe katılmak istiyorum hem de bana ulaşsan e-mail: eray.kaslan@gamil.com

    YanıtlaSil
  21. inşallah çekiliş ihtiyacı olana yani hayırlısına çıkar ben aslında member olacaktım ama telefondan ödeme olmadığı için olamadım keşke telefondan da ödeme yapılabilse
    Hüseyin Alper Karadeniz

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. merhaba benim adım hüseyin alper karadeniz bu siteyi yıllardan beri takip ediyorumve bir kanaatim var bu site kesinlikle dört dörtlük ve kusursuz

    YanıtlaSil
  24. reha-87-52@hotmail.com lütfen beni seçin :(

    YanıtlaSil
  25. Ben Boran çekilişe katılıyorum -.-
    Email adresim: sebnem-boran@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. çekilişe katılmak istiyorum
    email adresim- shadow-_-thehedgehog@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Ben katılayım :) official.cptr@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. benim penguinim: maceracikai
    e-mail: fire-kai@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. selam ben kaan şey club penguin oynadığımdan beri bi kere bile member li olamadım ilşallah ben olurum
    e posta:sezerduzgit@hotmail.com
    bütün herkese iyi talihler

    YanıtlaSil
  30. Penguen adım Funny 26 beni tanıyanlar tanır.e mailim egeege95@gmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Penguen adı: Ozan927
    Email: ozanalgin_2001@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. merhaba ben serhat beni seçerseniz çok sevinirim e postam serhatbyby@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. merhaba bn haann yavuz 3 senedir cp oynuyorum ve 3 senedir member olmak istiyorum umarım şanslıyımdır

    YanıtlaSil
  34. Katılmak İStiyorum ve Şimdiden kazananlara (veya bana) hayırlısı olsun diyorum :)

    YanıtlaSil
  35. Katılmak İStiyorum ve Şimdiden kazananlara (veya bana) hayırlısı olsun diyorum :) Sportaküs 91 ~

    YanıtlaSil
  36. Katılmak İStiyorum ve Şimdiden kazananlara (veya bana) hayırlısı olsun diyorum :)
    Serdarboraozturk@gmail.com Uzun süredir aranızda değildim ancak döndüm sadece yorum bırakabilirim
    ~Sportaküs 91

    YanıtlaSil
  37. Ben Ceren

    Epota: Ceren.haziran@hotmail.com

    herkeze iyi şanslar :))

    YanıtlaSil
  38. Meraba ben yigit beni sohbette görmüştünüz hatırlıyor musunuz bilmiyorum benle Club penguin de arkadaşsınız ben size hep bir yararım olsun istemişimdir penguenimin adı yigit17159 hotmailim yigitege.sahingoz@hotmail.com sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  39. Ben Büşra
    E posta :busrapa@gmail.com
    Penguen adı : Minigirl94
    Herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  40. nolurr ben isterim

    YanıtlaSil
  41. penguin adı:Badican

    YanıtlaSil
  42. melikefesimsek@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. kaankarcan@hotmail.com

    penguin adı: Kaan5531

    YanıtlaSil
  44. ben yiğit cp adım:Canyigit adres:yigitkerimoglugs@gmail.com çekilişe katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  45. ben Yiğit diğer email:yigitcankerimoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba ben Salatalik1 Mailim;selin.ipod@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Ben de member olmak istiyorum :D feyzansezer1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Penguenimin ismi:Mert1846
    email adresim : bozdogan2002@hotmail.com

    çekilişe katılmak istiyorum.
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  49. Katilmak istiyorum boranyesilyurt@gmail.com
    herkese iyi şanslar

    Not:lütfen beni seçin 6 aydir member değilim ;((

    YanıtlaSil
  50. Öncelikle herkese merhaba :) Daha hiç member olamadım [-( Beni görürseniz sevinirim :d
    E-Mail: aykan_bjk_1903@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  52. parti yarın başlıyor umarım herkes partiye hazırdır

    YanıtlaSil
  53. İyi Bayramlar.

    E-mail: faruk.duzenli61@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Allahın izniyle bende olurum çünkü param full dolu vge hiç olmadım :( :s ;(( ;( ;-( (b) bu arada adım: starminik

    YanıtlaSil
  55. Merhaba ben mavicik 2
    Benim eposta adresim : memo2013@mynet.com
    İnşallah bana gönderirsiniz.

    YanıtlaSil
  56. sa ben Emirhan tüm arkadaşlarıma selamlar büyük ihtimalle çıkmayacak ama şansımı denemek istedim e-posta emir-han1963@hotmail.com çıkmayacağı kesin çıkarsa uçarım [-(

    YanıtlaSil
  57. Cp ismim Dogukanpingu
    eposta doknozer@hotmail.com

    İnşallah bende member olurum ^_^

    YanıtlaSil
  58. ÇEKİLİŞE KATILMAK İSTİYORUM.
    PENGUENİMİN ADI: STARSEN
    GMAİL: sena.pordogan@gmail.com

    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  59. benim adım elifelif yani penguenimin adı adsız olarak yazıorm e mail Karakizelif@windowslive.com
    lütfen bana memberlikk verin çok merak ediyorum nasıl olduğunu 3 yıldır bu oyunu oynamama rağmen bi kere bile members olmadın ltfennnn

    YanıtlaSil
  60. Merhaba ben maxrel2 ben member çekilişini kazanamasamda ihtiyacı olana çıkar e postam:emrhanerdl@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. ben süper deniz1 e-mail adresim:denizoner5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  63. bende katılıcam penguenimin adı RUMOS E POSTAM RZSEVERE@GMAİL.COM

    YanıtlaSil
  64. Ben de katılmak istiyorum.
    E posta: denizkucuksahal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(sizden tek istediğim bir member onu bile vermessiniz kuzenlerime verdiniz adaları loyd ben adı herneyse maceraci kai onlara verin ben hep membersiz kalıyım bida bu siteyi takip edersem banada maceci jay demesinler ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

    YanıtlaSil
  66. ççççççççççoooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  67. mail ime hiç member gelmemiş

    YanıtlaSil
  68. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  69. ooooooof neden bana membership gelmiyor!

    YanıtlaSil
  70. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  71. hey kai ateş maceraci kai den girmen gerek neden başkasından konuşuyon maceraci kaiye geldi kai ateşe değil hemde yalan söylediler

    YanıtlaSil
  72. Kodlarınızı şimdi gönderdim. Gecikme için kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  73. Rengeasalas ben hiç kimseye torpil falan yazmadım program seçti. Ben seçsem bile gene kura usulü seçerdim. Çekiliş ve bu tür ciddi işlerde hiçbir zaman kimseye torpil yapmadım. Lütfen kendinize çıkmadı diye başkasına iftara atmayın.

    YanıtlaSil
  74. İlk defa member kodu kazandım. çok teşekkür ederim club penguin adası :)

    YanıtlaSil
  75. özür dilerim sandım member gelmiyecek

    YanıtlaSil
  76. merhaba ben member cekilisine katilmak istiyorum isim: Ilkin isg email: ilkin.11.ilkin@mail.ru member olmayi cok istiyorum insallah kazanirim

    YanıtlaSil
  77. e postam : limonata2003@hotmail.com hadi bakalim ne olcak :D

    YanıtlaSil
  78. member olmak için çekilişe katılmak istiyorum bu oyunu uzun zamandır oynuyorum ama hiç member olamadım inşallah çekilişte bende çıkarım e-postam : selenyasar_1999@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. Arkadaşlar çekiliş bitti o yüzden artık katılamazsınız

    YanıtlaSil
  80. admin bidaha çekiliş olucak mı? olacaksa ne zaman? yazar mısın?

    YanıtlaSil