Çekiliş (Bitti) Katılımları Kabul Etmiyoruz!

Merhaba arkadaşlar! Bügün sizlerle bir çekiliş yapmak istedim. Çekilişe herkes katılabilecek. Çekiliş ödülleri:
  • Beta Penguen ve Rare Penguen (hileli)
Bu çekilişte yılbaşına özel olarak Club Penguin harici oyunlarında çekilişini yapmak istiyorum. İşte sadece bir oyun olsa bile sevineceksinizdir heralde. Bahsettiğim hediyeyi kimse bilmiyecek ama haftaya Cuma bu hediye belli olacak. Ve bu Club Penguin harici oyun olacak... Bu hediyeyi duyunca hepinizin sevineceğinden eminim!

Eğer bu hediyelerden birine sahip olmak istiyorsanız yorumlara "katılıyorum" demeniz yeterdir..

İyi şanslar!

- Boad Storm
Not: Çekilişin açıklanacağı tarih: Haftaya Cuma.

40 yorum:

  1. nevzat oyun adı Swexto3423 Aralık 2013 22:14

    katılıyorum

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum Katılıyorum Katılıyorum Katılıyorum Katılıyorum Katılıyorum Katılıyorum Katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Hadi Bakalım Bende Katılıyorum! ^^

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben 1 sene önce 24 saatliğine ban yemiştim o 24 saatlik ban kalıcımı yani birdaha ban yersem ban süresi artacakmıdır yoksa yinemi 24 saat ban olucak ?

    YanıtlaSil
  5. katılıyorum diğer oyunlarada team fortress 2 yi ekleyin

    YanıtlaSil
  6. tüm yorumlarda katılıyorum var

    YanıtlaSil
  7. GuardianOfTheDarkForest27 Aralık 2013 07:36

    katılıyorum

    YanıtlaSil
  8. katılıyorum

    YanıtlaSil