Son Yenilikler*

Yeni haberler bu konunun altında!
Merhaba,
Şuan sanırım sitenin çoğu beni tanımıyordur. Ben Nrdz bu sitede yöneticiydim, bir süreliğine bırakmıştım şimdi yine bir süreliğine buradayım. Neden mi? Bu site için yapılacak bazı şeyler var!
Direk başlamak istiyorum,

Yazarlığa Başvuranlar
- Poyraz Sivrikaya -
- Kai Ateş -
- Maxrel2 -
- Yiğit Ege Şahingöz -
- Aynur Güngör -
- Rox Leo -
- Aybars -
- Zeynep İrem Güner -
- CP Writers -
- Duren125 -
  • Yazarlığa başvuranlar için kabul edilenler 31 Ocak'ta sitemizde açıklanacak.
  • Bundan sonra yazarlar için bir takım kurallar olacak ve bu kurallara uymayan yazarlar siteden atılacaklar.
  • Ayın Pengueni & Igloosu 1 Şubat'ta başlıyor!
  • Fan Art yarışması 1 Şubat'ta! Bir Fan Art sayfası açılacak ve gönderdiğiniz bütün resimler orada toplanacak. Ayrıca her ay en güzel Fan Art seçilip sitede yayınlanacak.
  • Sitemizin üyelerine özel sayfamız geliştirilecek ve yeni hileler çok yakında eklenecek.
  • Eğer yoğun istek olursa CP Hikayeleri sitemiz yine aktif olabilir.
Şimdilik bu kadar lütfen takipte kalın!
Resmi CPA Facebook sayfası için buraya tıklayın!

- Club Penguin Adası Yönetici Ekibi

23 yorum:

  1. Poyraz sivrikaya bloglarım Club Penguin Poyro Poyraz Sivrikaya'nın Günlüğü Club Penguin Türkiye e-postam poyrazsivrikaya@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece uyku tutmadı 6:00'da baktım yaaaa lütfen alın beni

      Sil
    2. E hala mail gelmedi mi seçilmediysem söyleyin bari

      Sil
  2. hocam ben oyunu 5 yildir oynuyorum bi ara bu sitede yoneticilik yaptim ama sen o zaman uye idin seni sohbet odasindan tanidim. yeniden yazarliga donmek istiyorum sagol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yön.'lik yaptığın isim neydi acaba?

      Sil
    2. ben cp ile herşeyi İngilizce cp den bakıyorum bazı şeyleri yazmıyonuz.beni ekibimze ekleyin hı bide benim adresimi bilmiyorum onu siz bulabilirseniz şöylemi yapcaksın yeşil z bana mesaj gönderip mi yapacanız kabul edildi edilmedimi yazacak yemin ederim herşeyi yazacam

      Sil
    3. hı herhalde under water party veya earth party başlayacak bu arada tuna taş'ıarayın Google hesabınızdan fotorafta club penguin ninjası var .bloggerdaki adresimi öğrenemedim ama emailme gönderin tunayuna@hotmail.com -yeşil z ye veya sitden birini gönderildi-

      Sil
  3. ben ates kai blogger e-mail im ateskai@gmail.com blogger adresim http://clubpenguingalaksi.blogspot.com.tr/ yazar olmak istiyorum bu arada ben 8.sınıf degilim ama club penguini 4 yıldır oynuyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben Maxrel2 BoadStormla Yesil Z Beni Tanır Hep Giriyorum Ama Almıyolar Neden Diye Soruyorum Bi De Ben Yine Gircem : emrhanerdl@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Siteden Atılmışım! - Boad Storm

    YanıtlaSil
  6. Lütfen OKUYUN!
    Arkadaşlar daha geçen gün benim Blogger profilim Google Plusa bağlandı ve Adım Boad Storm iken "Mert Okuyaz" oldu. Daha sonra düzeltemedim... Düzeltemedim... Geçen gün ben demiştim zaten kendi kendime adım "Mert Okuyaz" oldu. "Beni başka birisi sanıp atacaklar sorun olacak" dedim. Öylede oldu. Rica ederim ki ; Eğer gerçekten beni tanıyamayıp attıysanız "mertokuyaz2012@gmail.com" a yazarlık teklifi atın
    TEŞEKKÜRLER!

    - Boad Storm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen boad storm bende atılmışım bi halledelim bana ulaş belirli bir gün belirli bir saat ver isteğimizi NRDZ'ye bildirelim

      Sil
  7. http://hayatsiiri.blogspot.com.tr/ yigitege.sahingoz@hotmail.com SİZİ HERGÜN TAKİP EDİYORUM Yiğit Ege Şahingöz yazım yanlışlarına çok dikkat ederim lütfen yorumuma bakmayın adrese bakın nolur beni alın yaz tatilinde sohbete girmiştim bazılarınız hatırlarsınız yigit17159 nolur beni alın sizin en büyük hayranınızım nolu nolur nolur

    YanıtlaSil
  8. http://cpada2524.blogspot.com.tr/ RSRusherBTr@gmail.com Ben istediğiniz kurallara uyarım ve diğerlerine iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  9. Nrdz beni biliyorsundur sohbetteki adım Madman dediğim bugün konuşmuştuk dediğim gibi dershane idi ödevlerdi derken 2 günlük bir kayıp yarattım beni geri alabilir misin yöneticiliğe? eray.kaslan@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. adım aybars soyadım demikeser 9 yaşındayım 3.sınıfın 2. dönemine gideceğim 1.seviye ingilizceye gidiyorum cp adım penguin54238(member) yazar olmayı çok istiyorum çünkü bir cp hayranıyım bu arada aramalı e-posta atmalı işlem olursa yetişkin telefonu 505 577 26 37 e-maili dilekma@yahoo.com

    YanıtlaSil
  11. Club Penguin'i yaklaşık 4 senedir oynuyorum. 5. sınıfım 11 yaşındayım şuan yeni bir adresteyim ama diğer adreslerim çok eski. Member'im. Blog: http://club-penguin-haberleri.blogspot.com.tr/ Gmail: zeynep.irem.guner@gmail.com Hotmail: zeynep.irem.guner@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ingilizcem de çok iyi Cambridge belgem var (hepsi 5), 2. sınıftan beri ingilizce özel ders alıyorum iyi derecede ingilizcem var yani

      Sil
  12. Arkadaşlar lütfen gerginlik çıkarmayın ve sakin bi şekilde başvurunuzu yapın, zaten sitenin saygıdeğer yöneticileri başvuralarınıza bakıp aranızdan yazar seçicektir :) Boşuna ortamı gergin yapmayın sakin olun ve bekleyin :)

    ~ Boran

    YanıtlaSil
  13. İnternetim gitmiştide geldi .7.sınıfa gidiyorum. bloğum:http://disneyclubpenguintr.blogspot.com.tr/
    gmail:cpwriterscp@gmail.com .5yıldır club penguin oynuyorum.Eğer beni seçerseniz her hafta gazete çecirisi yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala yazar alımı oluyor mu

      Sil
    2. Teşekkürler benide listeye eklediğiniz için :)

      Sil
  14. beni hatırlarmısınız bilmem ama ben duren125 blog um var yani bende yazar seçmelerine katılmak isterim email:sezerduzgit@hotmail.com blog:Club Penguin

    YanıtlaSil