Membership Çekilişi! (Fair Party Özel)

Çekiliş Sona Ermiştir. Katılımlarınız Artık Kabul Edilmemektedir.


Herkese merhaba arkadaşlar,
Sınavlar nedeniyle 1-2 partidir çekiliş yapamadım. Bu yüzden kusara bakmayın. Bildiğiniz gibi Fair Party başladı. Geçen çekilişlerdeki gibi 4 şanslı kişiye 1 haftalık Membership kodu veriyoruz. Katılımlarınızı bekliyoruz.

Çekilişe Nasıl Katılabilirim?

Çekilişe katılmak için yorum atmanız yeterli.

Çekilişin Son Tarihi Ne Zaman?

Çekiliş 23.02.2014 tarihinde başlayıp 26.02.2014 saat 19.00 tarihinde katılımlar bitecektir!

Çekilişin Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?

Çekilişin kazananları 27.02.2014 günü sitemizden duyurulacaktır ve kazananların kodları e-mail adreslerine gönderilecektir.

Çekilişin Sonucu İşte Kazananlar:

  • Murat Demir
  • Ceyda Gayret
  • Ünal Eşsiz
  • Mehmet
Kazananların kodları 28.02.2014 ve 01.03.2014 tarihi arasında gönderilecektir.

Not: Attığınız yorumda muhakkak size ulaşacağımız bir e-mail adresi yazınız.
Not2: Çekilişe hile karıştırmaya çalışanların katılımı geçersiz olacaktır!

Dip Not: Adsız olarak atılan yorumlar çekilişe katılmayacaktır! (Yani yorumu gönderen kısımda adsız olarak gönderilmesi.)

 - Burak Ensar H

82 yorum:

  1. Burak harikasın! Dönmene sevindim ve Ekibimiz'de ismin ve resmin yok. En kısa zamanda bana bir bilgi yazısı ve resim yollayabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın nrdz ve yeşil z ben igloo yarışmasını kazandım ama 1 aylık membership ' imi alamadım
      1 aylık membership'imi yani ödülümü alabilirmiyim.

      gmail'im: volcanic353@gmail.com

      Sil
  2. Ben katılıyorum Tinkerbell92 e-mail: zeynep.irem.guner@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederiz iyiki varsınız katılıyorum
    ufukgs_99@hotmail.com ♥

    YanıtlaSil
  4. çekilişe katılmak istiyorum.

    e-posta adresim: demirmurat640@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Microsoft hesabımı verdim geçerli dimi? (outlook) ?

    YanıtlaSil
  6. Ben Katılıyorum:

    Penguin Name: Acoskun2004
    E-mail: WreckingDragon@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. çekilişe katılmak istiyorum
    e-mail:umuttasoglu95@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. bende katiliyorum Ekrem Sirac Cor e-mail. sami.uspmakina@gmail.com nolur kabul edin membere ihtiyac var ve simdiden tesekkurler....

    YanıtlaSil
  10. bide outlock mu google hesabimi benim sami.uspmakina@gmail.com google hesabi yani gmail isterseniz outlook u da verim sami.uspmakina@hotmail.com bende katiliom

    YanıtlaSil
  11. boranyesilyurt@gmail.com

    herkese iyi şanslar

    YanıtlaSil
  12. Katılıyorum.

    mail:cpwriterscp@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. cp adası bize çok fazla bilgi veriyor.
    mehmetardaardic@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Mail adresi büşrapa@gmail.com
    Penguen ismi Minigirl94
    Herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. busrapa@gmail.com olacak kusura bakmayın o yanlış olmuş :)

      Sil
  16. Mail Adresi : muhalpkeraki@gmail.com

    Penguen ismi : Halperk 3

    Herkese Başarılar ve İyi Şanslar Dilerim !!!

    YanıtlaSil
  17. unalessiz@gmail.com
    katılıyorum

    YanıtlaSil
  18. pardon yanlış yazmışım
    unalessiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. inşallah kazanırım
    ilkin.11.ilkin@mail.ru

    YanıtlaSil
  20. Bende Katılmak istiyorum cool--45@hotmail.com Penguen ismi :Kidra1

    YanıtlaSil
  21. Bende katilmak istiyorum
    Mail; psycyd@gmail.com
    Penguen ; Ebrturgan

    YanıtlaSil
  22. Bende Katılmak İstiyorum yeniceece@hotmail.com Penguen İsmi :Eceyenice

    YanıtlaSil
  23. yeniceece@hotmail.com
    Katılıyorum

    YanıtlaSil
  24. Mail Adresi :yeniceece@hotmail.com

    Penguen ismi : Eceyenice

    YanıtlaSil
  25. Katılıyorum


    Mail adres: recep.senguler@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Ben de tabii ki katılıyorum . G-Mail: t.alpersarikaya@gmail.com Username: Alper2002

    YanıtlaSil
  27. katılıyorum k.arda03@hotmail.com
    penguen adı :Ardapenguen1

    YanıtlaSil
  28. Ben de katılmak istiyorum!!! :D

    Mail: sumutyigitoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. ad: aserman01 e-posta aniltanaktan@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. email: ahudijay@hotmail.com

    penguin: maceraci jay

    YanıtlaSil
  32. email : brady-mckenzie@hotmail.com

    penguin : dojo35849

    YanıtlaSil
  33. teomanefeyavuz@hotmail.com
    İyi şanslar.

    YanıtlaSil
  34. Tolga Ay
    penguen adı:turkıshguy55

    YanıtlaSil
  35. e mailim zirveblg@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Çekilişe ben de katılıyorum
    Penguenimin adı : FUNNY 26
    g-mail adresim de : egeege95@gmail.com
    HERKESE BAŞARILAR...

    YanıtlaSil
  37. Katılıyorum eray.kaslan@gmail.com çok şanssızım çıkmaz ama deneyelim.

    YanıtlaSil
  38. Evet en sonunda bir membership çekilişini yakaladım. Tüm çekilişleri kaçırmıştım bu ilk çekilişim. Bende katılıyorum.

    Penguenimin adı = PNG 7

    Benim adım ve soyadım = Koray Eroğlu

    1.cil E-mail adresim ( Siz buna göndermeye çalışın) = simsek.koray@hotmail.com

    2.cil e-mail adresim ( 1.ye gönderemezseniz diye ) = gizemkulubu@gmail.com

    ------- Umarım ben seçilirim. Bu fırsat için teşekkürler Club Penguin Adası Ekibi :D ----------

    YanıtlaSil
  39. Kardeşim beni de ekler misin?

    E-posta: tolga-yagci@hotmail.com

    Penguen: Dont Penguin

    YanıtlaSil
  40. İnşallah kazanırım.
    Email:memo409@outlook.com
    Penguen Adı: SuperXD5

    YanıtlaSil
  41. bende katılmak istiyorum
    peguen adım= pembecik4
    e-posta= lasa2013@mynet.com

    YanıtlaSil
  42. bende katılıyorum lütfen kabul edin geçen yıl kabul ettiniz ama ben sadece 3 gün oynadım hafta içi oynamam yasaktı cp adım:duren125 email:sezerduzgit@hotmail.com herkese bol bol başarılar iyi oyunlar

    YanıtlaSil
  43. bende katılıyorum cp adım:Redfire2121 email:alpikaplan777@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. bende katılmak istiyorum
    adım:milkshake487
    e-mail:ykst287@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  45. bende katılmak istiyorum cp adım:Redfire2121 e-posta:alpikaplan777@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. penguen adım : safinaz301
    e-mail : beste-c05@windowslive.com

    YanıtlaSil
  47. Kazananları sonra yayınlarsınız değil mi? ( Tabi beni de :D )

    YanıtlaSil
  48. adını yazmayan katılamıyomuş yeni gördüm pardon
    ufukgs_99@hotmail.com
    Penguin8812

    YanıtlaSil
  49. alegance
    ali_ban_2004@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Ben de katılmak istiyorum!!! :D

    Mail: sumutyigitoglu@hotmail.com
    Penguen: Light53370

    YanıtlaSil
  51. Katılıyorum
    Penguin:xstellax1

    turkeyocos@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. katılıyorum.
    Penguen adı: Dolphn man
    e-mail: denobab.1923@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Katılıyorum.
    Penguen : 1326ar
    Gmail : kuppiarda@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Penguen:Quickturkey

    email: eker2005@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. POSTA:eker2005@gmail.com
    Penguen Adı:Quickturkey

    YanıtlaSil
  56. e-posta:hulyaefeemir@hotmail.com

    penguen adı: kutsal3

    YanıtlaSil
  57. Bende katılıyorummmm Penguen adım: Bellaa23333 :)

    YanıtlaSil
  58. mailim: eceipekoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. bende katılmak istiyorum ..

    e-mail:captan3435@gmail.com

    c.p adım:selimemre38

    YanıtlaSil
  60. e-mail:captan3435@gmail.com

    c.p adım:selimemre38

    YanıtlaSil
  61. sayın nrdz ve yeşil z ben igloo yarışmasını kazandım ama 1 aylık membership ' imi alamadım
    1 aylık membership'imi yani ödülümü alabilirmiyim.

    gmail'im: volcanic353@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Katılıyorum
    Penguen : Jermmy135
    Gmail : ofe.200@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. çekilişe katlmak istiyorum
    Penguen adım:kazm
    posta:dana.soylu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. katılıyorum ad: gérmanangie1

    YanıtlaSil
  65. çok ihtiyacım var Allahın izniyle ve sizin izninizle kazanırım inşallah
    salihdursun333@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. in.allah kazanirim:ilkin.11.ilkin@mail.ru
    penguin adi:Ilkin isg

    YanıtlaSil
  67. ooff kazanamadım hic memberli olmıycam :((((

    YanıtlaSil
  68. Ümidim vardı ha olmadı başka sefere inşallah :D

    YanıtlaSil
  69. BU ÇEKİLİŞTE EMEĞİ GEÇEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU ARADA ADMİN ÜSTE GMAİL HESABIMI YAZMIŞIM HEMEN ONUN ALTINDAKİ YORUMDA HOTMAİL HESABIM VAR HOTMAİL HESABIMA GÖNDERİRMİSİNİZ ♥

    YanıtlaSil
  70. aynen ya hic member olamicam keske herkese verseler

    YanıtlaSil
  71. Kazananları tebrik ediyorum :)

    Bu arada bende owner ödülünü kazandım ama hala olamadım sohbetide açamıyorum

    YanıtlaSil
  72. Ben kont02 harikasin bu arada neyse e mailim igac84@gmail.com simdiden ts

    YanıtlaSil
  73. Hello My Herbert

    YanıtlaSil
  74. apo_emir1@hotmail.com emailim

    YanıtlaSil