Chate Gir, Kodu Kap! (Kazananlar!)

Selam Arkadaşlar;
Biliyorsunuzki bugün çekilişimiz vardı. Saat 16.00 dan 20.00'a kadar Chat 'ten ayrılmayan o 5 sevgili arkadaşımızdan 3'ü kazandı, Sonuçları açıklamadan önce lütfen kaybedenler veya giremeyenler üzülmesin, ilerideki zamanlarda başka çekilişlerde yapacağım. İşte sonuçlar:

  1. KUPPİARDA
  2. YARENİTA
  3. BARANTANİ
Bu 3 arkadaşımız yarın akşama kadar maillerini atmaz ise onlar yerine diğer 2 kişi kodları alacak, Kodları arkadaşlarımıza yarın vericem. Umarım güzel bir gün geçirmissinizdir ve Çekilişi kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyorum

Yorumlarınızı Bekliyorum.

Saygılarımla;

~ DalekBoy

8 yorum:

  1. nasıl giricem ? yardım edin

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Benim Gmail im kuppiarda@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Barantani benim :) Kuppi ile 4 saat chatte bekledik ve kazandık gerçekten hakettiğimizi düşünüyorum. Bu arada DalekBoy sana çok teşekkür ederim. Mail adresim barantani-99@hotmail.com :) Yarın akşam bekliyorum terkardan teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Barantani benim :) Sohbette -Kuppiarda ile birlikte- 4 saatten fazla bekledik, gerçekten hakettiğimizi düşünüyorum :) Bu arada tekrardan teşekkürler DalekBoy. Mail adresim "barantani-99@hotmail.com"

    YanıtlaSil
  7. ben yarenita da yalnız beniim adım cpdeki yaren6

    YanıtlaSil
  8. e-mailimde yarenezgiakkaya@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil