Haftalık Membership Çekilişi!

Katılım Süresi Dolmuştur! Lütfen Katılmak İçin Yorum Atmayınız


Merhabalar herkese,
TEOG sınavları yüzünden siteye fazla giremiyordum. Sınavlarda bittiğine göre siteyle ilgilenmeliyim. İlk olarak bu etkinlik aklıma geldi. Artık Membership çekilişlerini aylık değil haftalık yapmaya karar verdim. Evet yanlış duymadınız! Artık Membership çekilişi haftalık yapılacak! Her hafta 2 şanslı kişiye 1 haftalık Membership kodu verilecek! Herkese iyi şanslar! 

Çekilişe Nasıl Katılabilirim?

Çekilişe katılmak için yorum atmanız yeterli.

Çekilişin Son Tarihi Ne Zaman?

Çekiliş 01.05.2014 tarihinde başlayıp 04.05.2014 saat 19.00 tarihinde katılımlar bitecektir!

Çekilişin Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?

Çekilişin kazananları 05.05.2014 günü sitemizden duyurulacaktır ve kazananların kodları e-mail adreslerine gönderilecektir.

Not: Attığınız yorumda muhakkak size ulaşacağımız bir e-mail adresi yazınız.
Not2: Çekilişe hile karıştırmaya çalışanların katılımı geçersiz olacaktır!

Dip Not: Adsız olarak atılan yorumlar çekilişe katılmayacaktır! (Yani yorumu gönderen kısımda adsız olarak gönderilmesi.)

Çekilişin Sonucu İşte Kazananlar!
  • Tussor Amv
  • Mert Akarcalı
Kazananları tebrik ediyorum. Kodlarınızı tussor@outlook.com ve 12345678910.kerem@gmail.com adreslerine en kısa sürede göndereceğim.

- Burak Ensar H

96 yorum:

  1. Çekilişe katılıyorum. alisan.celik5599@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. emirhan93@windowslive.com

    YanıtlaSil
  3. Geçen seferki forumda yapılan 4 kişilik çekilişte tek kazanamayan bendim :D birde bunda şansımı deneyeyim :)

    tolga-yagci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. bu arada mail ım : sebnem-boran@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Mailim: ork@albateknoloji.com
    Çekilişe katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Penguen Adım: Emre08341 E-mail: prt.aydin@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. çekiliş :DDDD e-mailim:yarenezgiakkaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon yanlış e maili vermişim gerçeği yarenezgiakkaya@hotmail.com.tr

      Sil
  8. yarışmaya katılmak istiyorum.
    e-mail: erkanruzgar30@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Gmail = kuppiarda@gmail.com
    Oyun adım = 1326ar

    YanıtlaSil
  10. Kullanıcı adım Penguin8812
    unalessiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. katılıyorum ufukgs_99@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. ikisinden birisine yollayabilirsiniz katılıyorum
    tepeahmet@outlook.com
    tepeahmet519@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. katılıyorum
    eker2005@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Katılıyorum
    reha-87-52@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. karakasnisanur@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. katılıyorum penguen ismi: BORAN125 boranyesilyurt@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. bende isterim hic members olmadim
    email:hemid.sultanov.90@bk.ru
    penguin ismi:Bruce lee311

    YanıtlaSil
  18. merhaba e-mail'im ceren78_1907@hotmail.com çekilişe katılıyorum

    YanıtlaSil
  19. katılıyorum irem2004_409@outlook.com penguen adı:kiki3342

    YanıtlaSil
  20. Katılıyorum..
    E-mail adresim;
    egeege95@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Ben de katılıyorumm :)
    İsmim Ecem Yurtsever
    barbiecem_yrtsvr@outlook.com

    YanıtlaSil
  22. katılıyorum E-mail adresim
    nailutkuoral@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Katiliyorum :l mertokuyaz2002@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. e-mail : tolga2004cokluk@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Katılıyorum:cpwriterscp@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. katılıyorum:y_kaan_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. edipcanberk@hotmail.com katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. katılıyorum
    e-mail: beste-c05@windowslive.com

    YanıtlaSil
  30. Katılıyorum.
    berkeagan35@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. katılıyorum tinkerbell92 zeynep.irem.guner@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Çekilişe katılıyorum

    Mail : tussor@outlook.com

    YanıtlaSil
  33. Yanıtlar
    1. Mert çekilişi düzenleyen benim. Lütfen işime karışma.

      Sil
  34. mailimi daha önceki yorumlarda yazmıştım ama katılımım geçerli sayılmamış tekrar yazayım

    emirhan93@windowslive.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz yukarıda yazılanları yapsanız yeterli olacaktır. İlla katılımınız geçerlidir yazılmasına gerek yoktur.

      Sil
    2. İlginiz için teşekkür ederim

      Sil
  35. Bana kerem.eskici@yahoo.com e-mailından ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. arcettin@hotmail.com
    ad arca

    YanıtlaSil
  39. ad:penchee
    mail:hasan-999-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Ben de şansımı denemek istiyorum.
    Penguenimin adı = PNG 7
    Mail adresi = simsek.koray@hotmail.com

    ( Başka bir şey yazmama gerek var mı?)

    YanıtlaSil
  41. katılıyorum
    umuttasoglu95@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. katılıyorum
    eposta: memo409@outlook.com

    YanıtlaSil
  43. KATILIYORUM İNŞALLAH KAZANIRIM
    erguclub@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Katılmak istiyorum.
    Teomanefe
    teomanefeyavuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. katılıyorum
    g-mail: yarenita44@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. katılıyorum
    eposta:ggokhan04@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Club Penguin Adı:selimemre38
    e-mail:captan3435@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. katılıyorum

    penguin adı:Queen612
    e-mail.beyza_kralice@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. club penguin adı:Queen612
    e-mail:beyza_kralice@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Katılıyorum

    E-mail:hunters@outlook.com

    YanıtlaSil
  51. Mert Akarcalı3 Mayıs 2014 18:13

    Katılıyorum. E-mail:12345678910.kerem@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Katılıyorum..
    E-mail: aslisogut22@gmail.com
    penguen adı:Tugceasli04

    YanıtlaSil
  53. Katılıyorum E mail doludizgineyup@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. ogul_aylin@hotmail.com katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  55. !!!Member Çekilişi!!!
    ''silanazliaygun@hotmail.com
    CP oyuncusu ''sonya60''

    YanıtlaSil
  56. CP:Yoshy38
    E-mail:zeyne678@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. cp: Bellaa23333
    e-mail:mipekoglu33@hotmail.com
    çok istiyorum inşallah çıkar hiç bilmiyom Memberliği umarım çıkar dua ediyom

    YanıtlaSil
  58. cp: emre135
    email: emre.kafa@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EMRE SEN CLUP PENGUENDEKİ EVİME GEL MEMBERS VERİRİM VE ALTIN PUFLE VE SİYAH PUFLE VERİRİM

      Sil
  59. sevgili burak lütfen cevap verirmisin 1 haftalık member kodlarını nereden alıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kodlar çok eskiden verilmişti. O zamandan kalma yani yaklaşık olarak 2 sene oldu. O yüzden artık o kodlardan çok nadir bulabilirsiniz.

      Sil
    2. elinde sanırım baya kod var açıklamada her hafta çekiliş var yazmışsın :D

      Sil
  60. Bir sonraki haftaya katılıyorum.
    Penguenimin adı = PNG 7
    e-mail = simsek.koray@hotmail.com
    benim adım = Koray Eroğlu

    YanıtlaSil
  61. BENİM CLUP PENGUENDEKİ EVİME GELİN YETER

    YanıtlaSil
  62. Bir sonraki jaftaya katılıyorum
    e-mail: mehmetefef@outlook.com
    penguen adı: polo polo po (küçük harfle)
    beniim adım:Mehmet Efe Işık

    YanıtlaSil